Skocz do zawartości

Jakość pakietów Li-Po w naszych sklepach -Wasze opinie


Starless
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

Będę wdzięczny za Wasze opinie nt. jakości pakietów będących obecnie w sprzedaży.

Skłania mnie do tego pytania, używanie pakietów Dual Sky, które sa jak dla mnie mocno rozczarowujące.

Otóż latam sobie FunCubem tak na 50 % mocy, bujanie po niebie,0 akrobacji, i pakiet DS Eco 2700 mAH 3 S starcza raptem na 2 loty po 3 minuty.

Wyposażenie Cuba to silnik Dualsky XM3542EA-5 +Śmigło APC 13x6.5E.

 

 

Jakiej firmy pakiety kupować Waszym zdaniem , aby cieszyć sie długą praca silnika ?

I jak typ pakietu, modelarnia .pl zachęca do Gens & Tatu, że dobre?

A może to tak, że wszystkie produkuje jeden chińczyk i potem sa tylko różnie brandowane?

 

Jestem nowy w elektrykach, a do tej pory ćwiczyłem spalinę, bedę bardzo wdzięczny za podpowiedź.

 

Pozdrawiam, 

Starless

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dualsky, SLS, tylko ich nie przeciàźaj. U mnie chodzą na min 3 sezony bez żadnych strat. Rozładowanie do max 3,7V na celę. Trzymają trwałość i twardość. Ładuj zawsze z balansetem. Przechowuj rozładowane do 3,7V. Nie trzymaj długo naładowane na max. Ładuj jak idziesz latać - tuż przed lub dzień przed. Jeżeli nie wylatałeś, rozładuj ladowarka do 3,7V lub storage.

Będą służyć długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używanie pakietów Dual Sky, które sa jak dla mnie mocno rozczarowujące.

:)

Dualsky, 

Tomek kolega lata właśnie na Dualsky i jest niezadowolony. Ja kiedyś też miałem Dualsky i to była porażka. Dokładnie jak pisze Mariusz niebieskie Turnygy były lepsze.

Wychodzi na to, że Dualsky mają bardzo nierówną jakość skoro Ty jesteś zadowolony. Pewnie też zależy to od wersji, tyle że ja brałem 2200 3s z najwyższej półki (być może to był błąd :)).