Skocz do zawartości

Pioneer II czy Volantex 757-6 na początek?


diranor1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem absolutnie początkujący wiec z góry przepraszam jeśli napisze coś nie tak;) Wiem że temat typu" jaki model na start"był prawdopodobnie poruszany już wielokrotnie ale mi chodzi raczej o porównanie. Zastanawiam się jak w temacie na dwoma modelami: Pioneer II (nie trzeba przedstawiać) oraz 

Volantex 757-6

https://www.banggood.com/Volantex-RC-V757-6-V757-6-Ranger-G2-880mm-Wingspan-EPO-FPV-RCAirplane-Aircraft-PNP-p-1133817.html

Większość ludzi na forach zaleca na start właśnie Pioneera ale Volantex też wygląda ciekawie tylko pytanie jak się nim lata? Czy  ktoś miał może przyjemność/nieprzyjemność latania tym modelem?

I drugie pytanie : posiadam pakiet 2200mA czy zmieści mi się do Pioneera bez przeróbek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latałem Pioneerem 2 na pakiecie 2200 3S. Zalecany był 1300. Jakoś nie umiałem wyważyć modelu na 1300. Latało się fajnie na 2200. Duża pojemność pozwalała na długie latanie na silniku. Model był wyważony na 62mm. Dobrze radził sobie na wietrze, ale słabiej szybował. Jak już trochę się nauczyłem (to był mój pierwszy model) przesiadłem się na pakiety 1300. Taki pakiet umieszczony prawie w nosie pozwala na wyważenie na 78mm. Pioneer lepiej szybuje, jest zwrotniejszy, ale słabiej radzi sobie na wietrze. Między pakietem 1300 a 2200 jeśli dobrze pamiętam jest 90gram różnicy i to robi swoje.

 

Z pakietem 2200 start jest bardziej nerwowy, bo model wytrąca po wyrzucie przed rozpędzenie mam się trochę wysokości.

 

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach