Skocz do zawartości

TILIA 25 +


jarek996
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam elektroszybownikow !

 

Poniewaz jestem zupelnie zielony w temacie ( dotychczas latalem jakimis polgotowcami typu Thunder Tiger Soaring Star i podobnymi ) , a chcialbym sobie w koncu poszybowac "na serio" chcialem zapytac szanownych kolegow CO sadza o takim wynalazku : http://tiliamodel.cz/modely/tilia-25-plus/ .

Mam okazje kupic to w okolicach 200 EUR ( jeszcze sie w sumie nie targowalem ) .

 

NIE chce brac udzialu w zawodach ( nawet nie wiem w jakiej to klasie lata ) , ma byc to powiedzmy moj pierwszy PRAWDZIWY elektroszybowiec . 

 

Bede wdzieczny za wszelkie opinie . 

 

P.S. z racji tego ze mieszkam nad morzem , nie mam chyba szans na jakies termiczne wyczyny . Starzy modelarze z mojego klubu  mowia , ze w Malmö i okolicy cudow z "szybowaniem" niestety nie ma  ......

   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

IMHO, potarguj się, kup, zmontuj i zacznik latać :) potem zdecydujesz czy Ci mało: rozpiętości, prędkości, termiki, klap, silnika. 

Na pierwszy model w motoszyb. jest OK.

 

Powodzenia w ulotnieniu ;)

 

BTW, trudno uwierzyć, że w Szwecji nie ma termiki... na pewno znajdziesz tym modelem jak będziejsz już latał, sam się przekonasz, że jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede szukal ( termiki )  :D

 

No pierwszy to to nie bedzie , czy tych moich nie liczymy ???

 

Daaawno temu chcialem zeby ZAWSZE wialo ( plywalem ostro na winsurfingu ponad 15 lat ) .

Gdy przesiadlem sie na rower , to NIE CHCE , zeby wialo ( a tu na pd.Szwecji wciaz wieje ). 

 

Cena chyba OK ( nawet gdyby nic nie opuscili ) ? Widze , ze nowy ( w Czechach ) ok. 300 EUR ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach