Skocz do zawartości

DLE 35RA


robloz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do budowanej obecnie makiety Z-37 cmelak (relacja na forum:  http://pfmrc.eu/index.php/topic/67011-zlin-z-37-cmelak/)

planuję użyć DLE 35RA.

Większy DLE 55 nie mieści się pod maską.

Odnośnie tego mam kilka pytań do użytkowników tego silnika:

 

1- Czy wystarczy do napędu, waga modelu nie powinna przekroczyć 9 kg.

 

  (ciąg statyczny - 7kg na wysokości 1800m npm, 9 kg na wysokości 100m npm)

 

2- Czy montując silnik głowicą do góry (choć to nie konieczność), wyloty z tłumika ominą gażnik i mocowanie silnika?

 

3- Jakie jest zużycie paliwa w/w silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

1. Mocy będziesz miał aż nadto. Moją wilgą na pływakach 9.5kg latałem na 1/2 ewentualnie 3/4 gazu.

2. Nie sądzę żeby był jakiś problem, gaźnik jest schowany nad lub w Twoim przypadku będzie dokładnie pod puszką tłumika. Szkodzić ewentualnie będzie wyciek z pod uszczelki tłumika.

3. W zbiorniku 0.5l po 15 minutach lotu zostawało mi jeszcze dobre pół zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zamierzasz cmelakiem  startować w F4H-P to dodam, że sędziom podobał się dźwięk tego silnika i było sporo punktów za brzmienie w ocenie podczas lotów. 

 

Silnik już masz czy dopiero w planach? Jeżeli masz chęć na używany to odezwij się na priv...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanko:

Jak, o ile ma to znaczenie powinny być rozmieszczone otwory mocujące śmigło?

 

attachicon.gifBez tytułu.jpg

 

Moim zdaniem zdecydowanie wersja "1".

 

Tutaj znajdziesz wyjasnieenie, dlaczego:

http://pfmrc.eu/index.php/topic/26226-po%C5%82o%C5%BCenie-otwor%C3%B3w-%C5%9Brub-mocuj%C4%85cych-%C5%9Bmig%C5%82o/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich używacie przewodów paliwowych?

 

Te co kupiłem (oczywiście do benzyny) są strasznie sztywne.

O ile w połączeniu zbiornik-silnik czy odpowietrzenie i tankowanie nie ma to znaczenia, to już ten odcinek w zbiorniku z filtrem/ciężarkiem wolałbym, żeby był bardziej elastyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kicior wez wężyk o średnicy większej niż 3mm jak weźmiesz oryginalnego tygona to nie będzie potrzeby wymiany po jednym sezonie. A jedynie sprawdzenie ich kondycji. Ja np mając jakieś chińskie to po sezonie rozpadaly się przy dotknięciu, i to prawdziwa prawda. Zobacz jeszcze ta stronkę.

 

https://www.modelmotor.pl/webpage/montaz-modelarskiego-silnika-benzynowego-w-modelu.html

 

 

Ja np w 50cc mam wężyk 4mm śr. Wew i 7mm zew. I nie było problemu jeśli chodzi o dostarczenie paliwa do gaźnika. Wydaje mi się że im większy tym lepiej bo silnika nie masz jak zalać przy gaźniku ale zbyt mały przepływ może skutkować gasnieciem czy nierówna praca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.