Skocz do zawartości

Jaki kontroler lotu FC do quada 250


kapral
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o informację jaki wybrać kontroler lotu FC do quadrokoptera 250. Najlepiej z barometrem i kompasem (Chyba)

Założenie takie:

1. Kontroler ma posiadać możliwość stabilizacji lotu - dla początkującego

2. Zaawansowany będzie miał możliwość wyłączenia stabilizacji - np. tryb acro.

3. Quad ma być latadłem rekreacyjnym.

4. Docelowo, po wlataniu się będzie kamerka.

5. Ma być prosty w konfiguracji - najlepiej "włącz i działaj"

Pixhawk, Dji Naza, do modelu tej wielkości chyba są za duże.

Pytam, bo może ktoś z kolegów podzieli się wiedzą na ten temat a ja jestem dosyć "zielony". PID-y i inne cuda - chyba nawet nie wiedziałbym, że czegoś takiego potrzebuję.

Miałem na oku jakiś CC3D albo Naze 32 ale to chyba starocie więc może coś nowoczesnego i pewnego.

Pozdrawiam 

Józef 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znajdziesz kontrolera typu włącz i działaj, każdy musisz podłączyć i skonfigurować chociaż w minimalnym stopniu. A najlepiej zaktualizować soft i pooglądać trochę filmów na yt na ten temat. Dobre FC stosunek jakość/cena robi firma Matek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC3D to najgorszy szrot jaki możesz kupić.

Naze32 ma solidne drugie miejsce na liście przestarzałych badziewi.

 

Na początek polecam ten FC:
https://www.banggood.com/Matek-Systems-BetaFlight-F405-AIO-Flight-Controller-Built-in-PDB-5V-2A-9V-2A-Dual-BEC-for-RC-FPV-Racing-Drone-p-1165338.html?rmmds=search

 

Ma wszystko co potrzebujesz. Tzn. ma wbudowane PDB, czujnik prądu, solidnie przemyślany Lay-out i jest naprawdę solidny.

Nie ma wprawdzie magnetometru, ale wierz mi, że magnetometru nie potrzebujesz.

No i warto pamiętać, że Mateki jako jedne z niewielu FC mają sensowną dokumentację.

 

Nie jest to całkiem plug&fly, ale obecnie Betaflight jest naprawdę prosty w konfiguracji i na fabrycznych nastawach lata nad wyraz zacnie.