Skocz do zawartości

Warczy silnik, pomoc w diagnozie


dimmus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem w moim nowym sprzęcie. Jak szybko dodam gazu do maksimum, słychać warczenie na wysokich obrotach, jak dodaję gaz powoli, wtedy silnik kręci się normalnie i do maksymalnych obrotów. Silnik to pulso 4120/20, regulator Castle Talon 90. Silnik dostalem uszkodzony, były zerwane ustawienia, silnik jest przewinięty. Teraz założyłem nowe łożyska Ezo, są wklejone na klej do gwintów, bo myślałem że może to któreś z łożysk warczy. Śmigło jest wyważone, nie czuć wibracji napedu, czyli zakładam że całość jest dobrze wyważona. Regulator odkupiłem od kolegi, wcześniej kręcił Axi 4120/20 i działał normalnie. Czy ktoś miał podobny problem i sobie poradził? Co może być przyczyną? Poniżej filmik z objawem.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.