Skocz do zawartości

Wtyczki do malego silnika elektycznego


Michal4x4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczor,

Chcialbym zapytać kolegów o to czy przy połączeniu malego silniczka elektrycznego (np takiego jak na zdjęciu poniżej e-flite park 180 albo jego ekwiwalentu innej firmy) mozna bezpiecznie (tzn w granicach rozsądku, a nie wartosci bezwzglednych) zastosować zamiast tradycyjnych tzw "goldów" (chyba tak sie mowi?) jakieś inne złączki np takie jak w standartowych serwach?

Widzę ze zdjęc (ponizej) ze eflite zamiast goldow w starej wersji swpjego parka 180 zastosowal jakies małe zlączki ( molexy, jst czy jak się to nazywa). Wygląda to dosyć interesująco, ale ponieważ nie znam się dramatycznie na elektrycznych sprawach, chcialbym zasięgniąć języka u doswiadczonych kolegow zanim coś popsuję.

Dzięki bardzo z gory za pomoc,

Pozdrawiam,

M

post-21287-0-34578500-1566407129.jpg

post-21287-0-68196100-1566407173.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dzìęki!

Ale mam jeszcze taką kwestię: te molexy mają kosmicznie dużo różnych rozmiarów (o ile rozumiem chodzi o odległości pomiędzy poszczególnymi bolcami a w efekcie szerokość i grubość wtyczki) i w tym się gubię wiem juz tyle ze te ktore posują do wiekszosci mikro odbiornikow mają tę odleglosc rowną 1,25 mm (chyba). A czy wtyczka molexowa do silnika powinna być wieksza (na zdjęciu niby tak wygląda ale nie wiem)? I czy zeby tych molexowych zawilosci uniknąc nie mozna zastosować wtyczek od serw? Takiego rozwiązania nigdzie w necie nie widzialem ale pytanie mnie nurtuje, bi chyba byloby wygodnie?

 

Pzdr,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!to będę tak knuł bo male molexy też mam, ale balem sie ze sie mogą przegrzewać albo ze inny diabeł wyskoczy. To w takim razie malo rozumiem dlaczego ludzie ciągle te goldy stosują tak powszechnie, bo i ciężkie są i raczej niewygodne; moze jak zwykle chodzi producentom o kasę?

Pzdr,

M