Skocz do zawartości

Puchar Śląska 2019


Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Bardzo fajny pomysł z tym długimi lataniem w sobotę (jeśli będzie na czym, hehe). Robi się europejsko ;) jak byłem z Pawlem na zawodach we Francji w lipcu to tez lataliśmy od 10 (przez i Słoweńców nas bo wszyscy byli gotowi o 9) do po 19. Z jedna 15 minutowa przerwą. W ten weekend tez były zawody w Hiszpanii gdzie latali non stop (co znaczy bez przerwy :) ) od 10 do 19. Pamietam zawody na Rugii gdy ostatni piloci jeszcze jakotako widzieli samoloty. Ale latać się dało.

I to je to! Latać na maksa! A w 6ciu to się nalatamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości, o co chodzi przeczytałem biuletyn, który poniżej we fragmencie cytuję.

Podanej godziny zakończenia w sobotę nie ma. Nie znam się na zawodach F3F, ale że sobota nie jest ostatnim dniem zawodów a wiatr nie wieje na zawołanie to chyba godziny podawać nie trzeba?

 

 

..."

Sobota 28.09.2019
godzina 9:00-9:30 wydawanie numerów startowych. Miejsce spotkania zostanie ogłoszone i
przesłane na adresy mailowe zarejestrowanych uczestników w dniu 26.09.2019 do godziny
19.00
9:30-10:00 Odprawa
10:00 – dotarcie na zbocze i rozpoczęcie lotów konkursowych.
Loty będą się odbywały do czasu gdy będzie to możliwe. Decyzję o zakończeniu lotów
podejmuje Kierownik zawodów.

Niedziela 29.09.2019
godzina 9:00-9:20 Odprawa. 9:30 rozpoczęcie lotów konkursowych. Miejsce spotkania
zostanie przekazane uczestnikom przed rozpoczęciem ostatniej kolejki w sobotę 28.09.2019.
godzina 10:00 rozpoczęcie lotów konkursowych. Ostatnia kolejka rozpocznie się nie później
niż o godzinie 15:30.

Wręczenie nagród i zakończenie zawodów 30 minut po zakończeniu lotów konkursowych."...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czego nie rozumiesz Kamil??

 

Właśnie, Kamil czego Ty TU nie rozumiesz?

 

 

Marcin.O

Napisano 25 sierpień 2019 - 21:51

Zapraszam kolegów na Puchar Śląska 2019 F3F.