Skocz do zawartości

Jak to z tymi spalinówkami jest...


pawellis19@gmail.com
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie (i Panie jeśli takowe są), projekt będzie kontynuowany.

 

Jednak pójdę za Waszą radą i postaram się najpierw udowodnić, że coś potrafię albo przynajmniej próbowałem.

Potem ruszę z projektem i zamieszczając tu relację z budowy postaram się zdobyć Wasze zaufanie/uznanie.

 

Pewnie po takich zabiegach chętniej będziecie udzielać pomocnych rad.

 

Uprzedzam, że będę pisał i umieszczał informacje w różnych odstępach czasu.

Czasem może być to raz dziennie innym razem tydzień... dwa...

W zależności od czasu.

 

Na dniach (lub może troszkę później) wrzucę to co znajdę z moich obecnych dokonań i chociaż marginalnie wpisuje się w to forum...

Dlatego proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.

 

Do administracji:

Proszę końcem tygodnia lub nawet po weekendzie wyczyścić temat i zostawić pierwszy post który odpowiednio poprawię i dostosuję do projektu i relacji z postępów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

"Uprzedzam, że będę pisał i umieszczał informacje w różnych odstępach czasu.


Czasem może być to raz dziennie innym razem tydzień... dwa...


W zależności od czasu"


 


Spoko ; tutaj niektore modele buduje sie kilka lat ( m.in. kilka moich )  :D  :D    Wiele NIGDY nie bedzie dokonczonych !!!


 


Proszę końcem tygodnia lub nawet po weekendzie wyczyścić temat i zostawić pierwszy post który odpowiednio poprawię i dostosuję do projektu i relacji z postępów.


 


Wlasnie raczej popros , aby  zostawic wszystko !!!  My sie z Ciebie podsmiewalismy i bylismy BARDZO sceptyczni , a tutaj bedziesz mial czarno na bialym , ze nie mielismy racji !!   Wrocisz tylko do posta sprzed np 3 lat i udowodnisz ze jarek996 jednak NIE mial racji  ;) .


Niech temat toczy sie "wlasnym" zyciem ........


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Skoro masz dostep do maszyn np. obrabiarek CNC to sprawa wydaje sie banalnie prosta.

 

Zobacz to: http://www.agelessengines.com/

 

No to kolego ZA..........ES z grubej rury  :D  :D  :D

Niby jak?

Albo, mówiąc precyzyjniej, skąd weźmiesz podciśnienie w skrzyni korbowej?

No jeszcze jakies zaworki warto byloby podokrecac  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pięć osobnych silników napędzających jeden wał.

Stosunek mocy do masy gorszy niż dla pojedynczego silnika. Ktoś to zrobił dla jaj a nie po to żeby w modelu montować. Żarzenie pięciu świec i zwłaszcza regulowanie pięciu igieł to musi być niezła zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek , w JAKIM temacie weszlismy na rowery ? Skleroza normalnie  :wacko:

 

I teraz ja musze szukac. :)

Strzal tygodnia - dzial o serwomechanizmach. Ale zdjecia BMC pokazales gdzie indziej. Tylko gdzie? Tego i ja juz nie wiem.

Moze kto sie zlituje i zbierze to wszystko do kupy, bo rowery to nie mniej fascynujacy temat od motocykli i modelarstwa.

 

 

No to kolego ZA..........ES z grubej rury

Napisal "wydaje sie". To go usprawiedliwia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz wyjaśnienie, pięć oddzielnych silników scalonych do kupy

 

tu rozbudowany temat  http://www.rcuniverse.com/forum/glow-engines-114/11258165-making-radial-out-multiple-single-engines.html

G-MARK%2030%20Radial%20%282%29%20page%20

Panowie (i Panie jeśli takowe są), projekt będzie kontynuowany.

 

Jednak pójdę za Waszą radą i postaram się najpierw udowodnić, że coś potrafię albo przynajmniej próbowałem.

Potem ruszę z projektem i zamieszczając tu relację z budowy postaram się zdobyć Wasze zaufanie/uznanie.

 

Pewnie po takich zabiegach chętniej będziecie udzielać pomocnych rad.

 

Uprzedzam, że będę pisał i umieszczał informacje w różnych odstępach czasu.

Czasem może być to raz dziennie innym razem tydzień... dwa...

W zależności od czasu.

 

Na dniach (lub może troszkę później) wrzucę to co znajdę z moich obecnych dokonań i chociaż marginalnie wpisuje się w to forum...

Dlatego proszę o cierpliwość i wyrozumiałość.

 

Do administracji:

Proszę końcem tygodnia lub nawet po weekendzie wyczyścić temat i zostawić pierwszy post który odpowiednio poprawię i dostosuję do projektu i relacji z postępów.

 to polecam w ramach treningu    :https://www.heilemann-sternmotoren.de/en/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz wyjaśnienie, pięć oddzielnych silników scalonych do kupy

 

 

Ale przynajmniej tylko jeden system zasilania w paliwo. Z konieczności średnica takiego silnika będzie znacznie większa niż typowego silnika gwiazdowego przy danej pojemności skokowej, podobnie jak masa.

Sam pomysł korzystania z gotowych cylindrów i głowic jest zresztą bardzo dobry, ale wg. mnie ma sens praktyczny tylko jeśli mówimy o czterosuwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przynajmniej tylko jeden system zasilania w paliwo. Z konieczności średnica takiego silnika będzie znacznie większa niż typowego silnika gwiazdowego przy danej pojemności skokowej, podobnie jak masa.

Sam pomysł korzystania z gotowych cylindrów i głowic jest zresztą bardzo dobry, ale wg. mnie ma sens praktyczny tylko jeśli mówimy o czterosuwie.

no taka znacznie to nie  :) , w klasycznej gwiezdzie  to stopa głównego korbowodu jest dośc  dużej średnicy... W G-Mark-u  zastosowano rozsadny sposób zasilania palwem, jak i rozrząd tegoż paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.