Skocz do zawartości

Enya 120


Ciosku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zrob ja z jakiegos nieuzywanego , pasujacego orczyka serwa. Podpilowac , podszlifowac i na 100% bedzie pasowalo ( ewentualnie jakas podkladka ). Nawer jak orczyk ( po podszlifowaniu ) bedzie grubszy , to nie szkodzi. Ewentualnie dasz dluzsza srube , a ze bedzie troszke dalej odstawal to nie ma znaczenia .  Sam tak czesto robie .

 

Znasz jej historie ?  Co bedzie napedzala ? 

 

Witamy w klubie ENYA ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.profilservicedarek.pl/?id=3

Tu na pewno znajdzie się odpowiednia dźwignia.

A.C.

 

Tyle , ze Andrzejku kochany ( moge tak  :D ) , te z linku maja metalowa "wtopke" . W oryginale jest plastik , ktory zwyczajnie dociagasz srubka. I dziala . Jeszcze mi nigdy sie to ustrojstwo ( rowniez moje "podrobki" z dzwigni serwa ) nie poluzowalo. 

 Druga sprawa , ze te sa duzo "grubsze" i bez zmiany sruby ( oryginalnej ) sie nie obedzie. Orczyki serwa pilujesz zwyczajnie do samej grubosci orczyka ( dzwigni ) i zakrecasz . Tak ENYA ma w oryginale. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarku co do historii to tylko tyle ze poprzednik bardzo o niego dbał i ma mało wylatane, ponoć. Jak pierwszy raz zobaczyłem Enya u kolegi Pawła to od razu zacząłem poszukiwania, kiedyś 90 ktoś sprzątnął mi z przed nosa.

Planuje go pod jakiegoś górnopłata to napewno, cessna piper czy rwd5. Tylko pytanie jakiej rozpiętości i wadze samolot może uciągnąć.

Wielkie dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że ta  plastikowa dźwignia przy gaźniku nie bardzo się firmie ENYA udała.

Skoro Expert do tych silników, kolega Jareczek osobiście musi to naprawiać, to to jest fakt.

Ja bym proponował - jeżeli ta dźwigania ma być z orczyka- zastosować orczyk serwa z metalu.

 

Podobny problem jest w gaźnikach od MVVSa  3,5 i 6,5. Tam też fabryka daje plastikową dźwignię od sterowania przepustnicą.

Kiedyś taka plastikowa dźwignia mi pękła i zastosowałem dźwignię, którą wykonałem z metalu.

Później zastosowałem gaźnik od silnika WEBRA 61 do mojego MVVSa 3,5 (da się :))  i problem zniknął.

A.C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.