Skocz do zawartości


Zdjęcie

Twarde lutowanie

lutowanie stal twardy lut podwozie palnik pasta piper

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#21 robert.pilot

robert.pilot
  • Modelarz
  • 259 postów
  • Age: 44
  • GG:
  • SkądZielona Góra
  • Imię:Robert

Napisano 03 listopad 2019 - 19:08

Dość ciekawa konstrukcja.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 merlin71

merlin71
  • Modelarz
  • 298 postów
  • Age: 48
  • SkądSzczecinek
  • Imię:Irek

Napisano 04 listopad 2019 - 09:55

Jak dla mnie to majstersztyk!


  • 0

#23 jacek_podwysocki

jacek_podwysocki
  • Modelarz
  • 43 postów
  • Age: 30
  • SkądWarszawa
  • Imię:Jacek

Napisano 05 listopad 2019 - 20:14

Może się komuś przyda. Zrobiłem podwozie do Pipera bez twardego lutowania. Polutowane zwykłą cyną. Rurki i inne elementy z mosiądzu. Po lutowaniu

w rurki zostały wciśnięte pręty węglowe. Model ma 2,75 rozpiętości i waży 8kg. Silnik DLA 32.  Wytrzymało naprawdę twarde lądowania. Elementy przy kadłubie aluminiowe,

w te elementy rurki zostały wklejone na żywicę i zabezpieczone śrubką M2. 

 

Jakie przekroje mają rurki?


  • 0

#24 Tomasz

Tomasz
  • Modelarz
  • 262 postów
  • Age: 71
  • SkądRumia-Lębork
  • Imię:Tomasz

Napisano 06 listopad 2019 - 15:00

Jacku, bardzo mi przykro ale dokładnych wymiarów już nie pamiętam, model był zbudowany jakieś sześć lat temu i niedawno zmienił właściciela.

To mój kolega i jest na naszym Forum. Nazywa się Marcin i aktualnie kończy budowę CAMELA. Tu link do jego tematu https://pfmrc.eu/ind...g-z-asp-fs91ar/

Skontaktuj się z nim. Na pewno Ci wszystko pomierzy. Uprzedzę Go o twoim zapytaniu.

 

PS

Rurki na główne golenie to chyba były 8 na 7,1 i pręt węglowy 7, ale głowy nie dam. O resztę pytaj się Marcinka.


  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: lutowanie, stal, twardy lut, podwozie, palnik, pasta, piper

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych