Skocz do zawartości

Szybowiec Blade 1,9 Mawi


Daniel1978
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Nie koniecznie drugiej. Widziałem już sprzedawane właśnie bez kierunku. Było to rozmyślnie robione. Tyle że lepiej go mieć i uczyć się latać z wykorzystaniem kierunku.

Też kiedyś twierdziłem, że jest niepotrzebny, teraz nie umiem już bez niego latać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc w temacie. Jutro zamawiam serwa i ogon będzie na pełnym motylku.

Ale pytań będzie pewnie sporo.....

Pozdrawiam.

No i ,bardzo dobra decyzja :) ,przybędzie Ci parę gram,ale będziesz miał ''full wypas'' :D .Ja latam z motylkiem,zmiksowany z lotkami mówię o sterze kierunku,a jak mi się nudzi to przełączam albo same lotki,albo ster kierunku albo razem i jest zabawa :lol: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OJ rośnie rośnie.... Modele F3F to poezja czasami nawet częściej jak czasami patrzę sobie jak Trójmiasto lata na Klifie, Zbiorniku, Na wschodniej czy też nad Wisłą Gniew, Nowe, jadę i podglądam :ph34r: może kiedyś jak finanse pozwolą kto wie

będzie jakiś Respect albo inne cudo..... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, Piotr pisał o piance POMIĘDZY akumulatorem i ołowiem. Ma to na celu amortyzację akumulatora w przypadku twardszego lądowania.

Jeszcze jedna sprawa. Do takiego modelu dałbym serwa co najmniej Hi-tec HS-82MG jeśli upierasz się przy Hi-tec'ach. No i ustawiłbym je wzdłuż kadłuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.