Skocz do zawartości

F-15 Depron


Osa

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jak montowałem ten silniczek (takie maleństwo) miałem mieszane uczucia, czy to w ogóle poleci, a tu proszę ten napęd daje sobie świetnie radę do góry też ciągnie bardzo przyzwoicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam oj witam. Coś naprawdę fajnego toć to normalnie delicje :D . Powiedz proszę jakie wyposażenie masz w ty modelu i jaka jest jego waga i czy jest to model szybki . Myślę że jak znajdę jakąś chwilkę to trzeba będzie zrobić takie cacuszko. Pomyślę jak zrobić podwozie składane (trzeba by dać chyba śmigło składane) bo, golenie strasznie długie by musiały być. A to narazie takie tylko rozmyślanie przed projektem

Udanych lotów, bo pogoda dopisuje

Pozdrawiam Gucio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam - czy moglbys podelsac mi plany do Twojego pieknego F-15 ?

\

bartek.uszacki@gmail.com plsss :) piekna maszyna :)

Nie wiem czy mogę plany nie są moje, plany są na stronie http://www.3dfoamy.com/ ale jak będzie problem z ich ściągnięciem to czemu nie...

Co do szachownic to faktycznie przepraszam tak były malowane na...... czołgach.

Oczywiście to zmienię lub usunę je całkowicie nie mam zamiary profanować POLSKICH BARW NARODOWYCH.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i sobie polatałem (tylko nadajnik był słabo naładowany i było krótko). Kolega Mirek wziął też aparat i cyknął dwa zdjęcia:

90187923bf49e6e0.jpg

defddd608a3ec0ab.jpg

Było już grubo po południu i światełko marne ale w niedzielę postaramy się zrobić lepsze foty. Są też trzy filmiki :

http://media.putfile.com/F-15-film1

http://media.putfile.com/F-15-film2

http://media.putfile.com/F-15-film3

Teraz nadajnik się ładuje żeby nie było niespodzianek i czekam na loty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak znowu kilkanaście minut lotu..... i stało nieszczęście. Brak wzmocnienia wzdłużnego o którym wspominał Barabasz spowodował oderwanie się całego przodu po niezbyt udanym lądowaniu. Mam teraz dwa modele..... Jeśli ktoś buduje podobny to niech o takim wzmocnieniu pomyśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hejka jestem nowy więc może sie przedstawię- jestem marek i jestem początkujący na tym forum ale już sobie przeczytałem wiele rzeczy 8) . Chciałem zapytać więc jak będzie latał model F-15 na silniku 280? Tylko nie mówcie mi że mi warto inwestować w silniki szczotkowe bo może można dostać silnik 3F za małą kasę ale z regulatorem to już inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na 400 + 2,33/1 + GWS 9/7 ??

 

Poczytaj coś kolego o parametrach typu ciąg, prędkość strumienia zaśmigłowego i o tym, jakie rodzaje napędów stosuje się do różnych rodzajów płatowców. Bo póki co piszesz perfekcyjnie bez pojęcia. Sprawdź w opisach modeli, jakie są stosowane napędy, poczytaj opisy silników - do jakich modeli, z jakimi śmigłami są zalecane. Poczytaj o doborze napędu.

A taka zgadywanka jaki ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Marku - nie przejmuj się krytyką konstruktywną, bo to naprawdę są dobre i mądre rady.

Co do dopasowania silnika i śmigła to proponuję wejść na stronę www.3dfoamy.com i tam możesz zciągnąć za darmo plany i pełny opis m.in. F15 oraz poczytać jak to będzie latać w różnych konfiguracjach. A tak poza tym f15 nie polecam jako pierwszy model, bo może być Twoim ostatnim - lata "za szybko" :wink: .Proponuję zacząć od jakiegoś Pipera lub innego górnopłata i stopniowo przyspieszać.

Pozdrawiam, Krzysiek vel Barabasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiu poradziłeś sobie z tym odłamującym się dziobem??? Bo mnie juz krew zalewa. Pręt węglowy nie pomógł już nawet cały dziobek od tego miejsca gdzie wchodzi to w kadłub wzmacniałem balsą i też mam dwa modele przez podział....

P.S Ciekawe jak F-22 sobie poradzi z lataniem na takim samym silniczku....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Krzysiu poradziłeś sobie z tym odłamującym się dziobem???

Adam, powiem krótko:tak :wink: , a teraz wypowiedź dłuższa:przede wszystkim na całej długości od spodu kadłuba naklejoną mam taśmę pakową granatową (czyli pod kolor kadłuba), daje to mniejsze opory tarcia przy styku z trawą oraz wzmacnia kadłub, po bokach przeźroczysta taśma klejąca a poza tym dorobiłem klapy i przy lądowaniu typu "kobra" obie lotki dodatkowo opadają lekko w dół, co zmniejsza znacząco prędkość podejścia.

Pomimo popełnienia w międzyczasie kilku innych modeli, często wracam do F18 i nadal darzę go dużym uczuciem. Pozdrawiam, Krzysiek

f18_1d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.