Skocz do zawartości

Model ESA + ap 1cm3


eze

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Co do wagi to bedzie to wygladalo tak:

silnik 57 gram

pakiet 22 gramy

odbiornik 12 g

2 serwa hxt 20 g

1 hxt 500 5 g

paliwo + zbiornik 35 g

W sumie ok 150 gram na cale wyposazenie

Niestety niewiem jeszcze ile wyjdzie mi masa samego modelu epp.Jak skoncze calosc z malowaniem to zwaze dokladnie .Cos mi sie wydaje ze modelik wyjdzie mi ok 200 gram na calosc MASAKRA :twisted:

 

Co do szlifowania papierem to daje rade .Najpierw zciolem troche nozykiem a pozniej zaczolem zagladzac papierem ,ladnie to wyglada polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos czasu niema ale niewiele zostalo do zrobienia .Kadlub ladnie pozaokrąglalem model nabral rasowego wygladu niejest juz taki kanciasty.Mysle ze jeszcze z 5 godzin roboty i bedzie mozna tym latac .Zrobie kilka zdjec i wzuce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i model po malowaniu .Wyciete otwory na wyposazenie typu serwa 3x miejsce na odbiornik itp.Mozna powiedziec w 80 % gotowy do lotu.Pytanie za 100Punktow.Esa bedzie pod spalinke wiec jakim lakierem zabezpieczyc ep zeby paliwo niewsiakalo do wewnatrz???????????????????????????

 

dsc01044t.jpg

w640.png

 

dsc01045s.jpg

w640.png

 

dsc01046s.jpg

 

2 ptaszki przy jednym ogniu.Ale to juz calkiem inna historia

w640.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sledzę temat i jestem bardzo ciekaw efektu noćowego.

Sam wpadłem kiedys na pomył zmiany napędu w ESA FW190.

Kupiłem nawet do tego celu nowego OS max 10LA i maleńki zbirniczek 50ml.

Po wydłubaniu napędu elektrycznego wkleiłem wrege ze sklejki i zamotowałem silnik.

Lecz moja ESA była juz po przejściach i trudno bylo już powicinać nowe otowy na zbiorniczek, serwko gazu. Zabrakło świerzego ciałka z EPP. Więc musiałem cofnac zabieg.

Do dziś lata z wklejona sklejką, przez to modelik jest brzydki i ma zdeny balast.

Kiedys widziałem na aukcji na allegro takiego mustanga ESA na spalince i to mnie zainsiprowało do działania.

Z takim Os 10 la to by rwał jak dziki.

Może wróce do tego teamtu przy budowie nowej pierdziawki w postaci ESA.

Tylko czekam na wszelkie wskazówki.

Jak juz miałe silniczek to musiałem popełnić jakiś model i tak powstał ALIEN.

Modelik trenerkowaty do bardzo spokojnego polatania, już się znudził :( . Wyszedł zbyt cięzko i brak mocy do zabawy :devil: .

Najpierw muszę sie jeszczę podszkolić w lataniu takimi zwrotnymi modelami.

Bo raczej już w takiej postaci to bym nie walczył z taśmą, a latanko dla rozrywki po wypiciu melisy.

Troszke mnie zastanawiało co będzie podczas kreta a takie dość często sie pojawiają w tejj zabawie. Miałe jakieś problemy z odbiornikiem i tak z dwa razy zaliczyłem mocnego dzwona :!: Pewnie odpadło by łoże wraz z silnikiem i całą resztą :lol2: .

Kolejna sprawa to własnie zabezpieczenie EPP.

 

 

Pzdrawiam Szymon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Model juz w 95% skonczony .Musze tylko zabezpieczyc przod modelu lakierem aby nienasiokal paliwem.Dodac surki paliwowe oraz umocowac pakiet .I kilka kosmetycznych poprawek

 

dsc01047f.jpg

 

dsc01048s.jpg

 

Niewiem jak wychylenie silnika .Dalem o 2 3 stopnie na prawo od strony pilota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj fotkę z profilu, bo chyba bak jakoś nisko siedzi. Ten motorek ledwo zasysa paliwo, bak musi być blisko i na odpowiedniej wysokości.

Na stronie 13 tego manuala możesz znaleźć wysokość zbiornika

http://manuals.hobbico.com/osm/10-15-25-25la-manual.pdf

 

Wykłon mogłeś odpuścić no ale skoro już jest to niech sobie będzie.

 

niezłe malunki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% za nisko, nawet jeśli będzie działał na ziemi (choć pewnie ubogo) to przy pętli Ci zdechnie. Powinien być tak jak w manualu do którego dałem link wcześniej.

 

Poza tym pakiet bezpośrednio pod silnikiem to średni pomysł, lepiej jakby to miejsce było wypełnione epp najlepiej zbrojonym węglem, bo silnik pewnie chętnie będzie się urywał razem z łożem.

Z tego co widać podłużnice masz akurat tam gdzie powinien być zbiornik więc jest problem.

 

Śmigło ustaw tak aby kompresja zatrzymywała je w równoległe do ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to po herbacie, ale dlaczego akurat tak umieściłeś silnik a nie bokiem, było by więcej mięsa z EPP, no i chyba lepiej by wyglądało, a zbiornik to tak jak poprzednicy, zdecydowanie za nisko, nie wiem czy ciśniena z tłumika starczy aby je dopchać do gaźnika,

 

no i ciekawy jestem czy ten silniczek da radę, bo jakoś tak rachitycznie wygłąda, a to w końcu kombat i czego jak czego mocy musi być pod dostatkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.