Skocz do zawartości

Witam


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam na imię Kamil, od razu mówię, że nie interesuję się modelarstwem.

Po zarejestrowaniu sie chciałem wysłać PM do Administracji forum z małym pytaniem, ale skoro zasady, ktore tu obowiązuja sa takie a nie inne to zaczne od kilku słów o sobie.

 

Mam 30-kilka lat, z zawodu jestem programistą, jest to równiez moja pasja i hobby. Siedzę w tym juz ponad 10 wiosen. Dotąd pisałem głównie oprogramowanie biznesowe oraz dla produkcji - systemy czasu rzeczywistego, aplikacje bazodanowe, aktualnie programuję wagi elektroniczne.

 

Co mnie tu sprowadza?

Oczywiście, moja pasja. Od ponad pół roku tworzę gre przegladarkową, tematyka troche banalna (farma) ale mam nadzieję, że ten odgrzany kotlet uda mi sie podać z ciekawymi przystawkami i na ładnym talerzu. Nie jest to projekt komercyjny - praktycznie zerowe koszty produkcji, niewielkie koszty utrzymania sprawią, że gra nie będzie nastawiona na tzw. kasę. Zadnych płatnych bonusów wpływających silnie na grę (jak to ma miejsce w naprawdę wielu innych 'darmowych' grach) po prostu nie będzie.

Ten projekt ma równiez pokazać, że tworzenie gier to nie tylko domena wielkich firm i koncernów multimedialnych - nawet mały zespół jest w stanie stworzyc cos fajnego.

 

W tym momencie staram się zorganizować beta testy. Ogłaszam sie na rożnych forach - począwszy od for dla dziewczyn a kończąc na forach dla administratorów systemów informatycznych, poprzez fora zbierajace społeczności graczy.

Jednak testów nigdy za wiele. Pomyślałem więc, że jesli zwyczajnie zagadam, przedstawię o co chodzi to za przyzwoleniem administracji bedę mógł założyć tu temat w ktorym uzytkownicy tego forum bedą mogli zgłaszać sie do testów. Jeśli nie, to oczywiście zrozumiem.

 

 

Czekam na odpowiedź,

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij