Skocz do zawartości

Jaki motoszybowiec na poczatek?


castroneves
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym poznać Waszą opinię nt. dwóch modeli motoszybowców Radian firmy Parkzone (http://www.nastik.pl/radian-dx5e-electric-p-2260.html) oraz motoszybowca Gama 2100 (http://hobby-model.pl/gama-2100-rtf-24ghz-elektroszybowiec-zestaw-rc.html). Jestem początkującym modelarzem i chciałbym wybrać model do nauki, równocześnie żeby model nie był zbyt prosty i mógł posłużyć mi przez dłuższy czas. Prosiłbym o dokonanie porównania pod względem łatwośći pilotażu i aparatury zastosowanej w obu motoszybowcach.Jeśli polecacie inne motoszybowce, bardzo chciałbym poznać Waszą opinię.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jeśli radian to IMO bardziej opłaca się kupić wersję plug&play (czyli bez aparatury, akumulatora i ładowarki) a zaoszczędzone 500 zł wydać na aparaturę np turnigy 9x, aku i ładowarkę.. Kwota wyjdzie mniej więcej taka sama a zamiast prostej DX5e będziesz miał aparaturę o znacznie większych możliwościach, której nie będziesz musiał za chwilę wymieniać.

 

Co do samych modeli to radiana mam i muszę powiedzieć że tak spokojnego i jednocześnie łatwego w pilotażu modelu nie miałem / nie widziałem. Jeśli nie rozbijesz przy pierwszym wyrzucie (co jest możliwe bo model na "fabrycznych ustawieniach" ostro zadziera do góry przy pełnych obrotach silnika) - to nie rozbijesz go w ogóle ;). Model jest na prawdę super-łagodny w powietrzu, o ile nie latasz przy dużym wietrze... i jak najbardziej nadaje się na model do nauki.. nawet zastanawiam się czy nie jest zbyt łagodny, tzn czy nie znudzi Cię za szybko. Drugiego z modeli nie widziałem i się nie wypowiem :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Jeśli polecacie inne motoszybowce, bardzo chciałbym poznać Waszą opinię.

 

Owszem, polecam: http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1