Skocz do zawartości

MVVS 58


radziu45
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jacek, w teorii model ma ważyć10-11 kg -głównie zależy to od silnika.

Z tego co pisał Michał i można znaleźć w sieci, realny ciąg MVVS-a 58 to 17-18 kg i powinno wystarczyć ;) .

Jest jeszcze lepsza wersja PRO Sport która ma jeszcze lepsze osiągi

http://www.nastik.pl/mvvs-sport-icus-p-5550.html

no i niewiele droższy jest MVVS 80 i mam dylemacik ...

http://www.nastik.pl/mvvs-icul-p-3597.html

 

Mam też okazję nabyć ZDZ-a 90 ale troszkę obawiam się tego o czym pisze Kuba -drgań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli chodzi o MVVS jego waga jest większa niż inni ale ....

To coś daje , małe drgania nie biorą się z niczego odpowiednio dobrana waga przeciw wagi wału korbowego , i przez to waga całego silnika jest większa , to samo jest w ROTO mam 35-tke wibracje tego silnika są bardzo małe a jego waga i wielkość przeciw wagi jest duża 1450 gram a wszystkie inne 1000-1100 ale są słabsze po samych śmigłach to widać Roto 20-21 cali a inne do 20 cali .

MVVS jego masa to też skok tłoka są długo skokowe przez co masa wału jeszcze większa .

A co do mocy 58 w opisie producenta ma 8,5 konia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, w teorii model ma ważyć10-11 kg -głównie zależy to od silnika.

Z tego co pisał Michał i można znaleźć w sieci, realny ciąg MVVS-a 58 to 17-18 kg i powinno wystarczyć ;) .

Jest jeszcze lepsza wersja PRO Sport która ma jeszcze lepsze osiągi

http://www.nastik.pl/mvvs-sport-icus-p-5550.html

no i niewiele droższy jest MVVS 80 i mam dylemacik ...

http://www.nastik.pl/mvvs-icul-p-3597.html

 

Mam też okazję nabyć ZDZ-a 90 ale troszkę obawiam się tego o czym pisze Kuba -drgań.

Daj sobie spokój z ZDZtem - ten silnik miałem w Veloxie z Oriona i bardzo modelem telepał. Kupiłem DA 120 i zapomniałem o temacie silnika

Daj sobie spokój z ZDZtem - ten silnik miałem w Veloxie z Oriona i bardzo modelem telepał. Kupiłem DA 120 i zapomniałem o temacie silnika. Poza tym zawsze jeden gar będzie bardziej telepał niż dwa zwłaszcza że pojemność 90 ccm w jednym garze jest moim zdaniem trochę przesadzona....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek a jak mu dasz kanister (ja mam AMT) to kon wiecej, a kucyk na pewno :)

Jak pytałem na meil o ten silnik i to samo odnosi się 116 cm to czesi odpisali że sugerują karnister 36 cm długi i z takim ma 8,5 konia .

A co do ZDZ już od wielu wiem że kupić a jak się coś zepsuje to na złom bo jakieś części naprawy jest problem .

 

58cc silnik Tylko z długim spalin (3511/3521) ... http://www.mvvs.cz/docMVVS/muff/3511_3521.pdf

Lukas Chymek

Technical Support / Technická podpora

To mi odpisali na temat MVVS58

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4takcie też się spala paliwo w wydechu ale w 2takcie jest to istotne bo od wydechu zależy napełnianie komory spalania i dla tego moc tych silników zależy od wydechu .

Do 2takta zapinamy rurę rezonansową i mamy większą moc a w 4takcie ona nic nie da .

I te dwa motorki zostały zniszczone przez otwarty wydech .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4takcie też się spala paliwo w wydechu ale w 2takcie jest to istotne bo od wydechu zależy napełnianie komory spalania i dla tego moc tych silników zależy od wydechu .

Do 2takta zapinamy rurę rezonansową i mamy większą moc a w 4takcie ona nic nie da .

I te dwa motorki zostały zniszczone przez otwarty wydech .

Nooo.. bardzo ciekawe, inne takie same silniki pracują od kilku lat w takim samym układzie i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo.. bardzo ciekawe, inne takie same silniki pracują od kilku lat w takim samym układzie i jest OK.

Moja wypowiedz jest podparta latami prac przy mechanice samochodowej i motocyklach i ich tuningu mechanicznego i będę się upierał 2takt na takim wydechu nie będzie poprawnie pracował i może a nie musi się tak rozlecieć .

Nie chcę mi się tu pisać jak to dokładnie mogło się zadziać że się tak stało , bo nie chcę mi się , tylko w skrócie za wysoka temperatura w tym cylindrze który odpadł spowodowana wysysaniem paliwa przez wydech .

A jeszcze proszę to przemyśleć czemu ten sam cylinder w tych samych silnikach ale z różnej parti produkcji ,a tylko w waszym modelu się tak stało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna konstrukcja silnika , czyli skok i średnica silnika , jeszcze jakie śmigło było w tym MVVS-e , Bo można do niego dać nawet 32 cale ale z długim wydechem i ma moc 14 koni zobacz instrukcję , a jak dasz takie śmigło na tym wydechu to też może być tak jak się stało .

http://www.mvvs.cz/docMVVS/116cz.pdf

Ta sama sytuacja jest z 58 cm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.