Skocz do zawartości

Wyzwanie dla tęgich głów


Kret

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich ostatnio czekając aż klej w modelu wyschnie znalazłem stary telefon, niedziałającego siemens CX65 wyciągnąłem z niego kamerę i zacząłem kombinować czy nie dałoby się jej przerobić tak żeby wsadzić ją do modelu niestety dopiero wybrałem się do szkoły z profilem technik elektronik i jestem zielony może ktoś z was robił takie cuda i wie jak ugryźć problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak znajdziesz w domu komplet starych zelówek to też będziesz produkował z tego oponę do auta?

to ma Cię zmusić do myślenia - po co wynajdywać na nowo to co jest dostępne bez żadnych przeróbek za niewielka kasę .

to że wydzióbałeś optykę nie oznacza że masz całą elektronikę części foto . nie znam budowy CX65 ale kilka nokii i se miało tylko optykę i matrycę oddzielnie a reszta była juz na płycie aparatu

swoja drogą foto w komórce jest często gorsze od byle jakich medionów za 200pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam zrozumiałem wszystko :) Kolego kret tu poczytaj

 

 

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic574898.html

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic683570.html

 

google -> "kamera z telefonu komórkowego" i już masz sporo odpowiedzi !

 

i nie można było tak od razu dziękuje za pomoc a panu utopi życzę trochę pokory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoja drogą foto w komórce jest często gorsze od byle jakich medionów za 200pln

 

Tak tragicznie?

Proponuję obejrzeć moją galerię zdjęć: http://picasaweb.google.pl/pawelteq