Skocz do zawartości

Który balancer wybrać


Motylasty

Rekomendowane odpowiedzi

Mając zamiar przejść na Li-pole stoję przed wyborem balancera.

Do wyboru mam dwa modele :

 

SHARK PB-5

FullyMax FB-605

 

Obecnie używam ładowarki LN-5014.

Wnikliwie czytając opis obu urządzeń nie widzę wielkich różnic między nimi, jako że nie mam doświadczenia z Lipolami stąd pytanie, który z balancerów polecalibyści i co przemawia za lub przeciw danego modelu, bo dla mnie są one bardzo podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dzisiaj rano stałem dokładnie przed tym samym dylematem! Wczoraj zauważyłem, że mój mały balanserek Dualsky do pakietów 3S bardzo dziwnie się zachowuje - przy jego dotykaniu czy ruszaniu kabelkami ładowarka zaczyna zmieniać prąd łądowania o kilka %. Sprawdziłem i poprawiłem luty tam gdzie się dało, ale bez spodziewanego efektu :evil: . Stwierdziłem, że nie bedę ryzykował i kupię nowy, porządny balanser.

Tak jak piszesz, oba urządzenia są do siebie bardzo podobne. Z wyglądu bardziej podoba mi się Shark. Dodatkowo balanser ten posiada dedykowane wyjście do ładowarek Shark 20 i 30, dzięki któremu można na bierząco śledzić napięcia na poszczególnych celach. A nuż mnie napadnie i taką ładowarkę sobie kupię zamiast mojej Prodigy II?

Telefon do p. Roberta z Perfec Hobby utwierdził mnie w wyborze Sharka - oprócz standardowego tłumaczenia instrukcji Perfect Hobby dokłada własne opracowanie spostrzeżeń z eksploatacji balansera oraz schematy wykonania łączy serwisowych do pakietów innych producentów.

Przy okazji: obsługa w sklepie jak zawsze... Perfect - w końcu nazwa zobowiązuje :D. Mimo, że p. Robert miał gościa, znalazł czas, żeby chwilę porozmawiać ze mną przez telefon, no i od razu wysłał urządzenie - bez oczekiwania na uznanie konta! To miłe, bo jestem raczej stałym klientem, ale ani nie kupuję często, ani tym bardziej za pokaźne kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach