Skocz do zawartości

Napięcie zasilania -zasilanie serw z 10V-czy się da?


larith

Rekomendowane odpowiedzi

Zaznacze ze jestem tutaj nowy i mam niewielkie pojecie na temat modelarstwa :)

 

W jakis sposob podlaczyc 2-3 serwera po 5V pod pakiet 10V ? w sposob szeregowy czy jakies oporniki/stabilizatory ?

 

W zasadzie to temat za sam tytuł powinien już nie istnieć, pomijam brak polskich znaków.Ale jesteś nowy na forum więc tylko upomnę Cię żebyś bardziej precyzował tytuły swoich postów bo taki jak był to zupełnie nikomu nic nie mówi.Slawekmod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Gość Anonymous

Serwomechanizmy zazwyczaj podłącza się pod odbiornik, a do odbiornika dodatkowo dokłada się akumulator (zazwyczaj 4.8V- 6V) lub regulator obrotów silnika - i do niego odpowiedni akumulator.

 

Co chcesz osiągnąć podłączając serwa bezpośrednio pod akumulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zapoznaj się z tym wątkiem: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=13141 , przy okazji możesz przejrzeć inne wątki przyklejone w dziale Od czego zacząć i nie tylko. Znajdziesz tam odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

 

Przy okazji przenoszę ten temat właśnie "Od czego zacząć", bo wydaje mi się że tam będzie lepiej pasował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce wiedziec jak to podlaczyc :) jeszcze nie zamowilem podzespolow. Silnik bedzie zasilany z pakietu 10V przez regularot napiecia. Do tego powinienem kupic pakiet 5V pod odbiornik i serwa? Bedzie to aircombat esa

Przepraszam, czy ja mogę...? Dziękuję. ;)

 

Pytasz o takie podstawy, a porywasz się na ESA? Może w takim razie na start jakaś prosta gumówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tu nie mowi od razu o starcie w zawodach

Zacznij najpierw od prostego równania n startów = n lądowań, ale najlepiej na jakimś powolnym trenerku. Jak już opanujesz ten element, pomyśl o czymś bardziej ambitnym. ESA samo w sobie nie jest do nauki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. I nie ma znaczenia, że model jest z pianki EPP. Będzie ci się bardzo trudno uczyć, z tej prostej przyczyny, że nim sobie uświadomisz, że coś jest źle, model już będzie leżał na ziemi, z reguły w częściach. :wink:

Po to są modele trenerków, żeby na nich się uczyć.

Zbuduj sobie najpierw prostego Toto-0 czy Zefirka i na nich się ucz. Potem dopiero coś ambitniejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze trudniejsze niz ESA - acro.Esa ma wznios a ten nie ma.

Jak sie bardzo upierasz przy esie to mozesz ewentualnie dac mniejszy - lzejszy pakiet i umiesc go jak najnizej sie da - oraz unikaj "szybkich smigiel" jest szansa, ze przezyje na tyle dlugo abys sie nauczyl.

Esa lata spokojnie i przewidywalnie dopoki nie zaczniesz szarzowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetny wybór! Trenerki i nauka o zera jest dla mięczaków!

Naukę latania należy zaczynać od akrobatów, a jeżdżenia od bolidów F1.

I zlikwidować podstawówkę!

 

Przełam się chłopie, poczytaj dział dla początkujących. Zastanów się, jakimi cechami charakteryzuje się model do nauki? Co to jest trenerek?

 

Rada Mammutha jest naprawdę dobra. Tylko wiesz - trzeba być mięczakiem i robić tak jak inni to przećwiczyli. A to metoda nie uwzględniająca ewentualnego geniuszu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie uczylem tym SU latac... :D Najpierw zbudowalem RWD5 ale polecialem nim pare razy i mi sie znudzil - za duzo godzin na symulatorze spedzilem. Drugi kolega uczy sie wlasnie od latania na Yaku. Zalezy od tego jak szybko kolega łapie. Mimo wszystko powinien zaczac od czytania podstaw bo z tym 10v to niezle wystartowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.