antek116 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam! Posiadam silnik którego nie potrafię zidentyfikować. Wiem tylko, że jest produkcji niemieckiej. Na zdjęciach ma zamontowane śmigło, ale nie wiem czy to silnik lotniczy, czy samochodowy, czy jeszcze jakiś inny. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 jest to silnik do helikoptera zapłonu żarowego o pojemności około 4 cm3 od biedy można zastosować do samolotu śmigło do niego w rozmiarze 9x5 nie wiem jak stan wewnętrzny ale moim zdaniem mogą być problemy z odpaleniem jeśli chcesz go przetestować to na podanym śmigle i paliwie z zawartością minimum 5% nitro przykręć do deski i jeśli możesz pal z rozrusznika a tak w ogóle sprawdź działanie świecy i jeśli nie masz doświadczenia poproś starszego modelarza a jeśli takiego nie ma w twoim otoczeniu daj sobie z nim spokój po większą dawkę informacji do innych starszych użytkowników edit świeca jest chyba marki webra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Silniczek to HB .25 wersja heli, a świeca to raczej Enya.... sprawdzisz po wykręceniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 sorry pomyliła mi się enya z webrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 I gaźnik Perry - bardzo dobry. Czy silnik jest z pierścieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 gaźnik fakt sprawdziłem w necie często polecany i po bliższym przyjrzeniu się zdjęciom wnioskuje że konstruktorzy tego warkotu mieli chyba myśli o zastosowaniu tego silnika w samolocie (proszę spojrzeć na dwa sposoby montażu ) PS. jeśli piszę jakieś bzdury proszę mnie poprawiać i wytykać błędy a przy montażu w samolocie może być problem z tłumikiem i z użebrowaniem ( nie wiem jak nazwać ten grzejnik o odwrotnym działaniu :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Tak wygląda wersja lotnicza: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek116 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Świeca to rzeczywiście Enya, zamontowana prowizorycznie. Docelowo ma byc Os-Max A3. Czy ktoś może miał styczność z silnikami tej firmy, albo ich używa(ł)? Silnik chyba ma pierścień - bardzo blisko górnej krawędzi tłoka (nie wiem czy to nie nagar :-) ale raczej nie). z montażem nie powinno być większego problemu bo ma być przeznaczony do samolotu z napędem pchającym (model samolotu typu ULM) i będzie całkowice odkryty. Tutaj może się przyda to ożebrowanie, przy braku strumienia zaśmigłowego. Jeszcze go nie odpalałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Enya robi baaaardzo dobre swiece. Enya #3 to numer jeden do heli, taka pewnie siedzi w Twoim motorku. Pierścien jest typu L, co oznacza, że silnik na postoju wykazuje bardzo słabą kompresję, ale tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jedrula, no, niby tak, ale czy słyszałeś termin "interpunkcja"?? Bo chętnie bym Cię przetestował, czy potrafisz to przeczytać na jednym oddechu :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek116 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 W zasadzie świeca jest wzięta przypadkowo i to jak się będzie sprawować to się okaże po odpaleniu (jest napewno stara i prawdopodobnie używana), ale jeśli jest dobrej jakości to nie będę jej narazie zmieniać. Pierścien jest typu L, co oznacza, że silnik na postoju wykazuje bardzo słabą kompresję, ale tak ma byćTo dobrze, bo kompresję jak na tą pojemność ma rzeczywiście średnią :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Za interpunkcję przepraszam ale zawsze miałem z tym i z ortografią problemy. Ze wszystkich kartkówek, sprawdzianów i dyktand z tych tematów miałem balony. :roll: PS. Te kartkówki to poprawione oczywiście. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Ale widzę postęp Tak trzymaj :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.