Skocz do zawartości

Jaki to silnik?


antek116

Rekomendowane odpowiedzi

jest to silnik do helikoptera zapłonu żarowego o pojemności około 4 cm3 od biedy można zastosować do samolotu śmigło do niego w rozmiarze 9x5 nie wiem jak stan wewnętrzny ale moim zdaniem mogą być problemy z odpaleniem jeśli chcesz go przetestować to na podanym śmigle i paliwie z zawartością minimum 5% nitro przykręć do deski i jeśli możesz pal z rozrusznika a tak w ogóle sprawdź działanie świecy i jeśli nie masz doświadczenia poproś starszego modelarza a jeśli takiego nie ma w twoim otoczeniu daj sobie z nim spokój po większą dawkę informacji do innych starszych użytkowników :)

 

edit

 

świeca jest chyba marki webra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik fakt sprawdziłem w necie często polecany i po bliższym przyjrzeniu się zdjęciom wnioskuje że konstruktorzy tego warkotu mieli chyba myśli o zastosowaniu tego silnika w samolocie (proszę spojrzeć na dwa sposoby montażu )

 

PS. jeśli piszę jakieś bzdury proszę mnie poprawiać i wytykać błędy :D

 

a przy montażu w samolocie może być problem z tłumikiem i z użebrowaniem ( nie wiem jak nazwać ten grzejnik o odwrotnym działaniu :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca to rzeczywiście Enya, zamontowana prowizorycznie. Docelowo ma byc Os-Max A3.

Czy ktoś może miał styczność z silnikami tej firmy, albo ich używa(ł)?

Silnik chyba ma pierścień - bardzo blisko górnej krawędzi tłoka (nie wiem czy to nie nagar :-) ale raczej nie).

z montażem nie powinno być większego problemu bo ma być przeznaczony do samolotu z napędem pchającym (model samolotu typu ULM) i będzie całkowice odkryty. Tutaj może się przyda to ożebrowanie, przy braku strumienia zaśmigłowego.

Jeszcze go nie odpalałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie świeca jest wzięta przypadkowo i to jak się będzie sprawować to się okaże po odpaleniu (jest napewno stara i prawdopodobnie używana), ale jeśli jest dobrej jakości to nie będę jej narazie zmieniać.

Pierścien jest typu L, co oznacza, że silnik na postoju wykazuje bardzo słabą kompresję, ale tak ma być

To dobrze, bo kompresję jak na tą pojemność ma rzeczywiście średnią :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.