Skocz do zawartości

TOTO 2 na początek?


bartek126

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od niedawna zaczęły interesować mnie modele samolotów RC a w szczególności szybowce i motoszybowce. Nie dawno skleiłem model wolno latający kowalik. Zamierzam teraz zbudować coś czym będę mógł sobie troch posterować, od razu mówię że wolałbym zaczynać od czegoś z silniczkiem. Moją uwagę przykuł TOTO 2 ze względu na niezbyt skomplikowaną budowę jednak nie wiem czy jest to dobry wybór na początek, jeśli nie to prosiłbym o podanie innych przykładów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość Anonymous

Elo,

Toto 2 jest jak najbardziej dobrym modelem jak na początek. Z pewnością nauczysz się przy nim dużo technik pracy z depronem.

Możesz również wykonać: RWD by Skazzo bądź inny model z rodziny Toto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedz. Niestety jestem prawie całkowicie zielony jeśli chodzi o elektronikę itp. Jakie polecałbyś zastosować w nim części (silnik, serwo, śmigło i tak dalej) ? I cz mógłbym w nim zastosować nadajnik od helikopteru e-sky cztero kanałowy (taki co dają do lamy v4).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czy wchodzą w grę zakupy poza granicą kraju?

Jeżeli nie to moje propozycje:

-silnik: Jaki tani Tower pro koszt około 30zł;

-serwa: Tower pro 9g lub turnigy 9g;

-śmigła; dobiera się do silnika , na początek polecam GWS wraz z prop saver-em;

-regulator z serii Hobby king 20A;

-ładowarka e-sky z balanserem;

 

Jest to rozwiązanie najtańsze. Oczywiście poza granicą będzie taniej niż w Polsce.

 

 

Nadajnik od helikoptera być może tylko musisz zmienić bądź przerobić odbiornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach