Skocz do zawartości

Wybór pierwszego modelu samochodu Off-Road .


Rekomendowane odpowiedzi

Witam zainteresowałem się samochodami rc , ponieważ brakuje mi jakiegoś ciekawego hobby. Prosze o cierpliwość nie znam się wogóle na tym, próbuje przeszukiwać forum też.

 

Chciałbym kupić zestaw gdzie już wszystko będzie(może być nowy lub używany). Na ten cel mogę przeznaczyć maks. 700-800 zł.

Modelem będę jeździł głównie po lesie / drodze szutrowej / prowizoryczym torze Off-Road. Wolałbym napęd 4WD, chociaż 2WD też może być.

Nie zależy mi na takich rzeczach jak wygląd/prędkość/moc itd.

Modelem nie będę też skakał na kilka metrów i

będzie on przeznaczony do spokojnej jazdy ale nie zawsze :).

Przeglądałem różne fora i pomyślałem nad buggy ale prosze o wielką radę jakie kupić buggy i elektryczne czy spalinowe jak elektryczne jakie modele do tej sumy co podałem i tak samo z spaliwonymi jakie modele używane do tej kwoty. Prosze o linki do samochodów, prosze o rady na początek co i jak.

Oraz jak z serwisowaniem takich samochodów, części łatwo dostać czy trudno , jak oraz jak z trwałością takiego modelu co podacie bym nie kupił jakiegoś złoma :D z góry dziękuje i licze na waszą pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

1. Edytuj posty

2. HPI ma dobre wyroby, nie sądzę jednak, że dodają do zestawu nadajnik, powinieneś sprawdzić na ich stronie co wchodzi w skład zestawu. Nie jestem również pewny co do akumulatorów, czy są w zestawie.

W drugim przypadku kusi aparatura na 2,4 GHz, ale jakiej to jakości jest, to już trudno mi określić, radzę spytaj na forum, które Ci podałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. HPI ma dobre wyroby, nie sądzę jednak, że dodają do zestawu nadajnik, powinieneś sprawdzić na ich stronie co wchodzi w skład zestawu. Nie jestem również pewny co do akumulatorów, czy są w zestawie.