Jump to content
Janeczek

Zdjęcia silników -

Recommended Posts

8 godzin temu, Paweł Praus napisał:

Tymczasem dzięki międzynarodowej (a w zasadzie międzykontynentalnej) współpracy z Marcinem przybyło u mnie co nieco 🙂

Ja również dzieki Marcinowi stałem się posiadaczem takiego staruszka. Zaznaczam,że nie jestem kolekcjonerem i zamierzam normalnie go eksploatować :) 

20210705_181407.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny bokserek mam też takiego tylko połowę:D::D:D

A ja też powiększyłem kolekcję .

Wynalazkiem do FSR.

IMG_20210717_194915.jpg

IMG_20210717_194858.jpg

IMG_20210717_194853.jpg

IMG_20210717_194847.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Nastin napisał:

Fajny bokserek mam też takiego tylko połowę:D::D:D

A ja też powiększyłem kolekcję .

Wynalazkiem do FSR.

IMG_20210717_194915.jpg

IMG_20210717_194858.jpg

IMG_20210717_194853.jpg

IMG_20210717_194847.jpg

DDR Dremo 3,5 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Nastin napisał:

Fajny bokserek mam też takiego tylko połowę:D::D:D

A ja też powiększyłem kolekcję .

Wynalazkiem do FSR.

IMG_20210717_194915.jpg

IMG_20210717_194858.jpg

IMG_20210717_194853.jpg

IMG_20210717_194847.jpg

Taki brzydki że aż ładny👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy na zawodach tego cuda nie widziałem , moduł duży, w przekładniach stosuje się m-1 ,a który to rok produkcji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, symon5 napisał:

który to rok produkcji

lata osiemdziesiąte

mam trochę róznych DREMO, niektóre z nich  jak grzejniki wygladają ,ale solidna niemiecka robota...wrzuce zdjęcia

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niełatwo go znaleźć, a jeszcze trudniej w przystępnej cenie. Wreszcie jest: OS Max-D :)


DSC_3726.thumb.JPG.309c83f524739eda2c3be0649acbdab3.JPG

DSC_3727.thumb.JPG.750f87fd0df6398f1c7df5dba2636c9b.JPGDSC_3729.thumb.JPG.e123cf25b4b159e3d776027013ce32e2.JPG

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś samozapłony były popularniejsze , w większości doświadczeń był to pierwszy silnik .W moim przypadku MK 16

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, symon5 napisał:

Kiedyś samozapłony były popularniejsze

Marku, a gdzie były  bardziej popularne ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, d9Jacek napisał:

Marku, a gdzie były  bardziej popularne ?:)

Nie gdzie a kiedy , w moim przypadku od połowy lat 70

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, symon5 napisał:

Nie gdzie.....

nie bez kozery napisałem "gdzie " ?

bo w takim kraju jak USA nigdy nie były popularne a w GB wręcz przeciwnie

w tzw KDL-ach  praktycznie same  samopały...ponieważ metanol wzbudzał strach u władców....bo to spiryt a nade wszystko trucizna

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 W takim razie nie zrozumiałem pytania , w  USA najszybciej przekonali się do żarowych silników , oni tam zawsze idą swoją drogą ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotkała mnie dzisiaj nie miła niespodzianka z zakupionym wcześniej nowym novarossim r91f. Wyjąłem silnik z fabrycznego zgrzanego woreczka i silnik nie chciał się przekręcić w GMP. Myślę co jest, więc zdjąlem dekiel karteru, patrzę wszystko dobrze. Zdejmuję radiator głowicy, myślę co on nie dokręcony. Ku mojemu zdziwieniu w silniku była głowica od r61f😥. Jak te makarony to poskładali, no jak?

No i znając życie, będę musiał się znowu iść w łaski do symon5.

16277631331137782415873339900176.jpg

16277631760148507439824750820871.jpg

1627763235794819406304946314535.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, symon5 napisał:

(...) w  USA najszybciej przekonali się do żarowych silników , oni tam zawsze idą swoją drogą ,


A w zasadzie, to nawet nie mieli się do czego przekonywać Marku, bo w chwili wynalezienia świecy żarowej, powstawały dopiero pierwsze udane konstrukcie samozapłonów. A w przypadku świecy żarowej, wystarczyło po prostu wymienić świecę iskrową na żarową, zdemontować niepotrzebny balast i wlać nowe paliwo. W ten sposób używano jeszcze przez lata istniejące silniki benzynowe bez wywracania wszystkiego do góry nogami. 
W Europie wtedy wszystko zaczynało się od nowa, był lepszy grunt pod samopały.

  • Upvote 2
  • Dzięki 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat jest mi znany ,zauważono że  silniki iskrowe  pomimo braku prądu dalej pracują no i 2 dodać 2 równa się zapłon żarowy , tak w skrócie .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.07.2021 o 22:29, losko_rafal napisał:

Spotkała mnie dzisiaj nie miła niespodzianka z zakupionym wcześniej nowym novarossim r91f. Wyjąłem silnik z fabrycznego zgrzanego woreczka i silnik nie chciał się przekręcić w GMP. Myślę co jest, więc zdjąlem dekiel karteru, patrzę wszystko dobrze. Zdejmuję radiator głowicy, myślę co on nie dokręcony. Ku mojemu zdziwieniu w silniku była głowica od r61f😥. Jak te makarony to poskładali, no jak?

No i znając życie, będę musiał się znowu iść w łaski do symon5.

16277631331137782415873339900176.jpg

16277631760148507439824750820871.jpg

1627763235794819406304946314535.jpg

no to muszę mojego makarona sprawdzić, dalej tkwi w woreczku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu się dziwisz to novarossi:D:D:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche Nova widzialem nawet dilera z zielonej góry znam.Nie słyszałem nigdy o takiej wpadce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Grzesiek napisał:

Troche Nova widzialem nawet dilera z zielonej góry znam.Nie słyszałem nigdy o takiej wpadce.

 

W dniu 9.08.2021 o 14:29, Nastin napisał:

Czemu się dziwisz to novarossi:D:D:

 

Wcale się nie dziwię. 91 i 60 są na jednym bloku, więc głowica i radiator pasował z dychy do 15 bez problemu. Z piętnastki do dychy by nie założył.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, losko_rafal napisał:

więc głowica i radiator pasował z dychy do 15 bez problemu. Z piętnastki do dychy by nie założył.

Co ty tu piszesz za teorie?Jak głowica z dychy do 15-stki?Nie ma możliwosci aby to pasowało,za duza rożnica w srednicy cylindrów obu silników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.