Skocz do zawartości

ASP 61 Gaśnie po odjęciu żarzenia świecy


eze

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem .Gdy zapale silnik i zarka popracuje na nim ok 1 minuty zdejmuje ja i silnik ma tendencje do gaśniecia musze wtedy energicznie dodawac troche wiecej gazu.

 

Szukam przyczyny.Mysle ze moze dalem do silnika zbyt ubogą mieszanke .

 

Występuje u mnie jeszcze jeden problem.Gdy silnik troche popracuje nagle gasnie i gdy probuje go odpalic jeszcze raz silnik traci kompresje zacinaja sie zawory w silniku.

Pod klawiaturą zaworow przy oslonce zbiera sie paliwo o bardziej przepalonym kolorze.

 

Mysle ze to wlasnie paliwo ktore dostaje sie do klawiatury zaworow stwarza cisnenie ktore je blokuje.

 

Gdy odkrecilem delikatnie oslonke uslyszlem lekkie syczenie czyli wyrównanie cisneinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Gdy silnik gaśnie po odjeciu żarzenia to oznacza, że może pracować na zbyt bogatej, a nie ubogiej mieszance. Już pisaliśmy o tym wątku o ASP 61 moim lub anasaziego. Co do "zacinani" się zaworów, silnik masz nowy wiec małoprawdopodobne by elementy były zużyte. Gdybam teraz - może to zbyt duża różnica w szczelinie na obu zaworach?! albo może paliwo dostaje się przez osłony popychaczy zaworów?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wlasnie mam tak samo odkreconą jak u ciebie .A dymu co nie miara.I chyba to za duzo bo zostawia mi tluste slady na kostce brukowej.Osatnio jak kombinowalem ze skladame tej mieszanki to silnik gasl przy wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem Twoje posty w tym temacie i myśle ze to kwestia tylko odpowiedniego wyregulowania skladu mieszanki paliwowej i powinno wszystko dzialac. Jesli chodzi o swiecej to jak masz nowa to tez nie powinna powodowac spadkow obrotów przy odlanczaniu zasilania. Jezeli na tej swieci juz sporo wylatales(przepaliles) paliwa to mozliwe ze przez swiece moze silik gasnac, a mialem tak w swoim 2 suwie, ze silnik gasl po odlaczeniu swiecy. Po zmianie na nowa wszystko wrocilo do normy i silnik dzialal jak trzeba. Poczytaj troche jak powinno sie regulowac silniki i powinno byc OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.