Skocz do zawartości

Początki w modelarstwie


Dejvid92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym modelarzem a konkretniej nigdy jeszcze nie miałem z modelarstwem nic wspólnego. Spodobało mi się to gdy byłem w górach i zobaczyłem jak ktoś lata modelami. Chciałbym zacząć przygodę z modelarstwem ale jak większość (po tym co widziałem na forum) nie wiem od czego zacząć. Dużo o tym czytałem i wiem że najlepiej nie zaczynać gdy nie ma się doświadczonego modelarza przy sobie który pomoże i wytłumaczy. Ja niestety nie znam nikogo takiego :( Czy to oznacza że od razu jestem skazany na niepowodzenie? Nie za bardzo orientuję się w cenach jakie musiałbym zainwestować. Z tym też jest trochę problem ale nie aż taki. Proszę o jakieś rady w co bym musiał się zaopatrzyć na sam początek i jakie to mniej więcej były by to koszty? Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

 

sorry ze pisze bez polskich liter ale nie mam teraz klawiatury pl

 

Jezeli chodzi o to jak zaczac, to przy braku doswiadczonego modelarza najlepiej kupic niedrogi zestaw szybowca rc i poskladac go wedlug instrukcji. Latanie takim modelem na zboczu to już nieco wyzsza szkola jazdy - wpierw trzeba zaczac od latania na lace.

 

ceny sprzetu na poczatek - orientacyjnie: model 200-300 pln, radio 250-450 pln, serwa i inne dodatki 100-200 pln. W tych cenach zlozysz model szybowca o rozpietosci skrzydel 1,5 m i polatasz wszedzie. Sa tansze modele-zabawki, ale to nie ma duzo wspolnego z prawdziwym modelarstwem.

Bardzo dobrym modelem na poczatek jest Easy Glider z firmy Multiplex - poczytaj o nim na tym forum - duzo było postow na jego temat.

 

Pozdrawiam - Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach