Skocz do zawartości

Wybór aparatury do 1000 zł


Zdanek89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Stoję przed wyborem aparatury RC. Wybór jest tak ogromny, że muszę się do Was zwrócić o pomoc. Poniżej kilka ważnych informacji które są ważne przy wyborze

- jestem początkującym modelarzem, składam swój pierwszy model Extra 300 od pana Mirka. G

- na aparaturę chcę przeznaczyć ok 1000zł

- aparatura ma służyć do pilotowania samolotów- początkowo niewielkie samoloty do 1,5m o napędzie elektrycznym, w przyszłości większe ok 2m o napędzie spalinowym

- jeżeli chodzi o markę nie mam preferencji- ważne, żeby było wsparcie użytkowników.

 

Proszę pomóżcie wybrać coś rozsądnego- żebym nie wtopił pieniędzy ale i nie żałował że kupiłem coś mało przyszłościowego

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmm, tak myślałem, że zaproponujecie 9xr'a. Jest to napewno ciekawa propozycja, trochę czytałem, że dokładając modół frsky robi się bardzo rozwojowe radio. Boję się natomiast awaryjności, czy faktycznie jest to tak jak piszą ludzie, że potrafi model uciec itp. A co myślicie o tym żeby dołożyć 200 zł i za 1200zł można kupić nową aurore 9.

 

P.S

Za dużo tej elektroniki jest dostępnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tą cenę polecam FrSky Taranisa, testuję od paru dni i jestem zachwycony. Więcej tu:

 

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/38459-frsky-taranis/

 

Jak Ci się nie spieszy to taniej ściągniesz z UK lub "świata". Aparatura ma w sobie wszystko czego brakowało w innych a firmware jest na bieżąco upgradeowany i w każdej chwili można aktualizować lub stworzyć własny.

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach