Jump to content

Recommended Posts

Witam mam problem z regulatorem:

 

https://www.google.p...tml%3B565%3B414

 

podłączonym do silnika:

 

http://www.sklep.mod...2830-09-pelikan

 

i do baterii:

 

http://www.sklep.mod...ray-g3-air-pack

 

regulator był zamówiony z hobbyking wiec jest dobry.

Edited by pawel0192
Na te wieeeelkie litery nie można było patrzeć...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pawel0192:

 

Skoro regulator jest dobry to w czym jest problem?!

 

BTW większość użytkowników forum nie ma, aż takich kłopotów ze wzrokiem, abyś musiał stosować tak dużą czcionkę.....

 

Pozdrawiam

Tomasz

 

Ps. Przeedytuj post i napisz co się dzieje to pewnie ktoś Ci pomoże...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strzelam w ciemno.

Zaprogramuj zakres gazu

 

Pójdę dalej.

 

"Podłonczył" silnik i baterię!

Ale nikt nie mówił, że podłączona jest aparatura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paweł po pierwsze edytuj pierwszego posta(zmniejsz czcionkę nie da się tego czytać oczy bolą).

Opisz dokładnie Twój problem, bo z tego chaotycznego opisu jak na razie tylko domniemamy o co Ci chodzi.

Jak opiszesz co i jak robisz/podpinasz na pewno ktoś odpowie na Twoje pytanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W instrukcji od regulatora masz napisane jak się programuje wychylenie gazu.

Podłącz go do kanału 3 odbiornika.

Sam odbiornik masz chyba zbindowany z aparaturą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acha i jeszce podłącz zgodnie kabel od regla do od odbiornika mam na myśli ten 3 kolorowy ( czerwony czarny i pomarańczowy )

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Sztosik
      Witam,
      Chcę zakupić motoszybowiec Vento w wersji KIT, jestem początkującym modelarzem, będzie to mój pierwszy model tego typu. Mam prośbę abyście skontrolowali czy dobrze dobrałem do siebie części i czy o niczym nie zapomniałem.
       
      Moja lista części:
       
      - Szyb. elektr. Vento KIT - 
      https://modelemax.pl/pl/szybowce-elektr/14598-szyb--elektr--vento-kit-1855-mm.html
       
      - RAY G2 SILNIK C2836-1120 + RAY 30A  (zestaw silnik + regulator)- 
      https://modelemax.pl/pl/silniki-ray/18368-ray-g2-silnik-c2836-1120---ray-30a-3ea-0136c-combo.html
       
      -RAY G2 ŁOŻE SILNIKA C28XX 3,2 MM (3EA01 80) - 
      https://modelemax.pl/pl/loza-ray/18391-ray-g2-loze-silnika-c28xx-32-mm-3ea01-80.html
       
      -AERO ŁOPATKI SKŁADANE 9*5 WĘGLOWE - 
      https://modelemax.pl/pl/lopatki-aero-cam/412-aero-lopatki-skladane--9x5-weglowe-723-4-19.html
       
      - REDOX LI-POL 11,1V/2200MAH 30C / XT-60 - 
      https://modelemax.pl/pl/li-pol-redox/15536-redox-li-pol-111v-2200mah-30c---xt-60.html
       
      Jaką ładowarkę polecacie? Czy do montażu będę potrzebował jakiegoś kleju? Z wyborem aparatury i serwomechanizmów nie mam problemów. Zastanawiam się też czy nie dodać FPV macie jakieś propozycje / sprawdzone rozwiązania?
    • By Dawid Leśniewski
      Witam - jakiś czas temu zrobiłem ślizg bagienny, z regulatorem lotniczym i nawet fajnie to działało ale, ślizgał się tylko do przodu.....
       

       
      Brakowało mi biegu wstecznego i zamówiłem taki regiel z ali.... niestety nie mam żadnej instrukcji.
       

       

       
      Teraz drążek działa mi od połowy , wstecznego nie ma. Czy jest możliwość zaprogramować/włączyć wsteczny z poziomu drążka. Ten regulator w odróżnieniu od samolotowych nie wydaje z siebie żadnego dźwięku. Prawdopodobnie robię coś źle.  No i jeszcze do czego może służyć ten mały psztyczek pod przełącznikiem.
       
      - to chyba ten z linku...
       
      https://pl.aliexpress.com/item/120A-Sensored-bezszczotkowy-regulator-pr-dko-ci-ESC-RC-Car-ci-ar-wka-g-sienicowe/32843788394.html?spm=a2g17.search0104.3.116.4b4a2b99m9lBg5&transAbTest=ae803_5&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_5_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10083_454_10618_10304_10307_10820_10821_10301_537_536_10902_10843_10059_10884_10887_321_322_10103%2Csearchweb201603_45%2CppcSwitch_0&algo_pvid=d82bdaff-e301-442d-a2c2-6a532b0fab12&algo_expid=d82bdaff-e301-442d-a2c2-6a532b0fab12-16
    • By resset
      Może komuś przyda się poniższe:)

      Jakiś czas temu zakupiłem model Pelikan Alpha 1500. W dołączonej drukowanej instrukcji opisana jest procedura włączania hamulca, jednak regulator, który dostałem ja, zachowuje się inaczej. Dźwięki wydawane są w innych sekwencjach, brakuje powitalnych pięciu krótkich lub długich tonów, "menu" jest dłuższe itp.

      Dlatego napisałem do producenta i wyjaśniono mi, że niektóre egzemplarze wyposażone są w inny ESC i że powinienem mieć w pudełku dodatkową kartkę z instrukcją do tegoż regulatora. Takiej kartki oczywiście nie miałem. Przedstawiciel producenta dołączył do maila wersję PDF owej kartki, którą tutaj zamieszczam.

      P.S.

      Kopia oryginalnej instrukcji w wersji elektronicznej znajduje się np. tutaj: https://www.manualslib.com/manual/937011/Pelikan-Alpha-1500.html. Na stronie 5 znajduje się opis włączania hamulca w standardowej wersji regulatora.
      ALPHA_1500_Regulator_ESC_add-on.pdf
    • By KubalaWWL
      Witam Panowie (a może i Panie?)
       
      Kupiłem używanego Graupner Viper Jet 720. Silnik w nim zastosowany obsługiwany jest przez regulator Skywalker 20A.Dodaję też plik w załącznikach, jednak gdyby ktoś bał się pobierać, po wpisaniu w google "skywalker 20a manual", pierwszy link będzie dokładnie do tej samej instrukcji.
       
      Więc przechodząc do sedna sprawy, chcąc sprawdzić działanie samolotu w domu - podłączyłem go pod odbiornik FrSKY V8R4 (odbiornik zbindowany, sprawny - działający wcześniej w innym modelu), oraz pakiet Li-Po 7,4v 25C (poprzedni właściciel korzystał z baterii 3 celowej).
       
      Serwa działają poprawnie, a regulator zachowuje się w następujący sposób:
      Wydaje z siebie dźwięk 123 (od najniższego do najwyższego tonu), potem następuje około 7 sekund przerwy, a potem otrzymujemy krótkie piknięcia w regularnym 2 sekundowym odstępie.
       
      Według manuala jest to ta sytuacja:
       
      Trouble:
      After power on, motor does not work, such an alert tone is emitted: “beep-, beep-, beep- ”(Every “beep-” has a time interval of about 2 seconds)
      Possible Reason: 
      Throttle signal is irregular. 
      Action:
      Check the receiver and transmitter.
      Check the cable of throttle channel.
       
      Sytuacja ta dzieje się niezależnie od tego czy idąc zgodnie z manualem chcę przeprowadzić normal startup procedure, czy też Throttle range setting, a od tego zacząłem, ponieważ "Throttle range should be reset whenever a new transmitter is being used".
      Wcześniej w manualu podana jest też informacja "Note: Please make sure the throttle curve is set to 0 when the throttle stick is at bottom position and 100% for the top position."
      Używam Taranisa X9D plus, i nie jestem pewien czy ich 0 odpowiada zerowemu położeniu drążka czyli sygnałowi gdzieś około 1 milisekundy (tutaj dokładnie 988us), czy chodzi o 0 położenie jako sygnał 1,5 milisekundy (ale to i tak nie ma znaczenia bo maksymalnym nie mogę wejść do trybu programowania). 
       
      Ważna jest też informacja myślę, że poprzedni właściciel odpalał przy mnie sprzęt więc sam regulator i silnik są sprawne.
       
      No i tutaj dochodzimy do sedna sprawy - w czym może leżeć problem? Mam jakieś tam hipotezy, być może durne - ale jestem w tej dziedzinie amatorem więc proszę o konsultację.
       
      1. Czy ten regulator zaprogramowany na poprzedni odbionik przykładowo nie chce mnie wpuścić do trybu programowania bo mój maksymlany (jak i minimalny) zakres drążka (sygnał 2012 mikrosekund) nie odpowiada temu co dostawał z poprzedniej aparatury? (wątpię)
       
      2. A może jest to objaw tego, że regulator zapamiętał sobie 3 celową baterię, i teraz gdy dostaje napięcie około 8V z dwóch cel, to po prostu robi cut-off bo wykrywane napięcie jest za niskie? To mi się wydaje bardziej prawdopodobne - jednak nie posiadam pakietu 3 celowego by na chwilę obecną to sprawdzić. Czy w takim razie nie da się już przestawić go na dwie cele? A może to zupełnie inny problem? 
       
      Dzięki i pozdrawiam
       
       
      skywalker+40A.pdf
    • By jargaw
      Witam,
       
      Od kilku dni jestem posiadaczem samochodu elektrycznego HPI Bullet ST Flux.
       
      Model sprawuje się dobrze, ale... Po zabawie w błocie i na mokrej trawie, postanowiłem zaserwować modelowi prysznic, bo był mocno ubłocony. Elektronika w tym modelu jest wodoodporna, więc myślałem, że mały prysznic po zabawie mu nie zaszkodzi. Zresztą oglądałem filmiki na internecie, gdzie model przyjmował na siebie sporą porcję wody (a nawet był myty karcherem) i nic mu się nie działo. 
       
      Ja natomiast zapuściłem prysznic na koła, wachacze itp. uważając na elektronikę - serwo i regulator prędkości, silnik - ale oczywiście jakieś pojedyncze krople na nie poleciały. Po wysuszeniu i powierzchownym przetarciu ręcznikiem chciałbym sprawdzić czy niczego nie zalałem. Niestety, koła skręcały, ale silnik ani drgnął. Dopiero po kilkunastu minutach "na chodzie", podmienianiu baterii i klikaniu w co się da, samochód NAGLE ruszył na pełnej mocy do przodu (odbijając swój bieżnik na ścianie . Na szczęście udało mi się go okiełznać i teraz już działa bez problemu.
       
      Taka sytuacja powtórzyła się dwukrotnie. Czy sądzicie, że woda była bezpośrednią przyczyną, z powodu której silnik nie chciał odpalić? Zaznaczam, że serwo i transmiter działało bez problemu.
       
      Czy może to jakaś fabryczna usterka tego konkretnego modelu?
       
      Pozdrawiam
       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.