Skocz do zawartości

Ożywienie szybowca CWJ


Pierwiastek

Rekomendowane odpowiedzi

:arrow: Wątek z forum

 

Chciałbym przeskalować model aby był 2 razy większy (o ile to potrzebne) i dodać napęd elektryczny. Jestem zupełnie zielony w tym temacie. Weszłem na stronę sklepu

 

I co wybrać? Czym się kierować? Myślałem nad silnikiem o największych obrotach, ale od kiedy zobaczyłem zdjęcie przekładni 3:1 (która zwalnia obroty!) nie wiem co o tym myśleć :x

 

I jakie śmigło? Tym większe tym lepsze???

 

Podajcie, proszę dokładne przykłady par (silnik-śmigło) które by tu się nadały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Drogi kolego a skąd niby mamy wiedzieć co będzie pasować do tego "czegoś" co zostało pokazane w wątku który przytoczyłeś, takie modele to wogóle nie przypomina modelu rc :(. Napisz co konkretnie chcesz osiągnąć : mieć model szybowca który lata , czy akurat konkretnie ten model koniecznie jako replika ?.

 

Edit :)

obejrzałem pozostałe strony wątku , nastepni wykonawcy już się lepiej postarali tym niemniej ten model i tak jest w sumie ciekawostką jedynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz ochotę na jakiś model z historii lotnictwa to zapraszam przyjrzeć się Demoiselle

http://nastik.pl/1909-demoiselle-p-824.html

 

Oczywiście szybowiec o którym piszesz też można zrobić w wersji RC ale wydaje mi się, że powiększenie go dwukrotnie to trochę za mało. Ja bym go przeskalował do takiego rozmiaru by szerokość belki kadłuba była większa od serwa, aby można było je ukryć pomiędzy belkami.

Myślę, że było by to fajne, no i konieczna laleczka jako pilot, bardzo często takie laleczki są odrazu akumulatorem, jedna noga to dwie baterie NiMh czyli w sumie mamy 4 bateryjki idealne do szybowca no a w korpusie można ukryć odbiornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.