Jump to content
grzes

P-61 BLAC WIDOW Zirolli 1/7

Recommended Posts

Grzesiu, no pięknie pięknie.

Wspominałeś kiedyś że będziesz budował to cacko. Robi naprawdę duże wrażenie :lol:

Jaka waga Ci wyszła?

Chodzi mi po głowie pewien projekt podobnych rozmiarów i szukając do niego motorków trafiłem na kilka rzeczy które mogły by Cię  zainteresować:

http://www.janhermkens.nl/P61.htm

 

model trochę większy ale zwróć uwagę na motorki.

http://www.laserengines.com/product/laser-240v/

 

Co prawda to żarowe ale stosując 

http://www.morrisminimotors.com/#!laser-conversion-kit/crdy

można zrobić benzynowe.

 

Tak piękny samolot nie powinien być popsuty brzmieniem dwóch wyjącyc pił łańcuchowych !! :unsure:

Rozważ użycie tylko czterotaktów, wybór jest dość spory.

 

http://www.horizonhobby.com/airplane-engines-15042--1/fg-40-4-stroke-gas-single-cylinder-engine%3A-bq-saieg40

http://www.modelarski.com/produkt-Silnik_benzynowy_Os_Max_GF40_4T,11145.html

https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__46082__NGH_GF38_38cc_Gas_4_Stroke_Engine.html

lub takie cacko:

http://www.desertaircraft.com/engines_detailx.php?Page=F-50

albo klasyk

http://www.amr-rc.com/products/engines-accessories/gas-engines-electric-motors/gas-engines/moki-50vt/

http://www.valachmotors.com/vm60s1/vm60s1.html

 

Pozdrawiam

Wojtek

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Co prawda to żarowe ale stosując 

http://www.morrismin...ersion-kit/crdy

można zrobić benzynowe.

 

Fajna sprawa :) , zastanawiam się tylko ile paliwa musiałbym wylatać swoim 200V żeby się opłacało, wychodzi że 10-11 5 litrowych, tankując jednoroazowo 0,6l ,  czyli że może się opłacać, ale jest też inna zaleta warta rozważenia, stosowanie paliwa które jest mniej agresywne dla lakieru.

 

Lasera polecam jest dość krótki, pięknie pali i V pracuje prawie bez wibracji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko to wiem i dlatego nie kupuję silników dopiero na samym końcu .

Lasery od samego początku mi chodzą po głowie .Dobre rozwiązanie bo wystają tylko zawory poza osłonę silnika.

A może LASER sam wpadnie na pomysł produkcji silników benzynowych bo metanol już nie w modzie .

Cocpit mam już gotowy ,brakuje trzech pilotów ale niedługo w drodze ,będę się zabierał za owiewki kabin .Chcę zastosować folię drukarską z paroma nitami .

Pozdrawiam

Grześ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś drgnęło bo deszczyk sobota niedziela .Jeszcze troszkę podretuszować na starość i będzie gotowy.

post-113-0-28433800-1431284048_thumb.jpg

post-113-0-75821900-1431284066_thumb.jpg

post-113-0-59364400-1431284087_thumb.jpg

post-113-0-50198100-1431284113_thumb.jpg

post-113-0-04932600-1431284131_thumb.jpg

post-113-0-68874900-1431284147_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No toś pojechał po bandzie Grzesiu :o.

A teraz nam zdradź, jak żeś te nity i śrubki zrobił:D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proste jak drut.Wszystko jest wycięte z foli oracal ploterem jak opisałem wcześniej .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękna maszyna ,gratulacje nity po zamalowaniu na czarno przecierałeś aby je wydobyć na wierzch ? Silniki wybrane ?Podwójne siłowniki do pneumatyki - jedna butla może nie wystarczyć .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całe skrzydło jest przetarte papierem 2000 na mokro , zbiorniki na powietrze są dwa i trzeci do hamulców. Silniki prawie dwa boksery 50.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze i hamulce ,no to na Bobrowniki przydadzą się w sam raz -tak trzymać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rewelacja! Jestem pod wrażeniem. P-61 to jeden z moich ulubionych dwusilnikowców.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez filmu się nie liczy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.