Skocz do zawartości

Kilka modeli na początek. Który wybrać???


mlody25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym modelarzem zakładałem juz wiele tematów ale wciaz nie wiem co wybrać jedno jest pewne musi byc elektryk i KONIECZNIE Z LOTKAMI. niedawno natrafiłem na zestawy RTF na http://www.modele.sklep.pl i zastanawiam sie który model wybrać mam 13 lat i nieststy dózej gotówki nie posiadam.. :( dlatego nie moze byc to model który bede musiał skladac po prostu modelik RTF z lotkami i sporą mocą a dlaczego?? Bo jestem człewiekiem perspektywistycznym i musze miec model który mnie zadowoli bo owszem naucze sie latac i co dalej?? musze miec model do nauki latania i brostych akrobacji czyli pętle beczki... i dlatego przesylam kilka linków:

 

motoszybowiec DIMONA: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5077 tylko nie wiem czy model ma lotki no i wyglad mi sie nie podoba..

 

BELLANCA DECATHLON: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=135 opinie ma takie sobie... :(

 

PIPER SUPER CUB (czytałem o nim w RCPM): http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3281 ale znowu nie wiem czy ma lotki....

 

MR> MULIGAN: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3280

 

 

Nie weim czy wspomniane modele posiadają lotki nawet jesli nie to mozna chyba dokupic servo do modelu i lotki wykonać we wlasnym zakresie ale jestem początkującym modelarzem i nie weim czy dalbym rade....

 

 

 

 

 

 

 

 

PROSZE O POMOC!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość slawekmod

Nie wiem dlaczego, ale dla modelarzy zaczynających swoją przygodę z modelarstwem najważniejszy jest wygląd.Kup sobie E-startera http://nastik.pl/estarter-trainer-p-402.html .Wsadź w niego bezszczotkowca, pakiet 8x ni-mh jak boisz się li-poli lub nie chcesz spalić domu.