Jump to content

Recommended Posts

Witam Modelarzy,

Wcześniej nie byłem forumowiczem i kolega Maciej, na moją prośbę, umieścił film z rozpakowania Yaka 130. Teraz już jestem na forum i serdecznie witam wszystkich modelarzy. Pragnę podzielić się z Wami 4 filmami gdzie w roli głównej występuje Yak 130. Kiedyś trafiłem na YT film gdzie pokazywany był Yak w wersji Rusjet, obejrzałem z zapierającym oddechem kilka filmów i zachwyciłem się. Kiedy dowiedziałem się, że istnieje wersja mniejszej makiety Yaka - zapragnąłem ją mieć. Znalazłem firmę, dystrybutora ready2fly i zamówiłem go. Czekałem całe trzy miesiące i oto jest. Mam go już jakiś czas i zobaczcie jak to było:

 

1 częśc - od pudełka - rozpakowanie

 

2 część - totalnie pierwszy lot

 

3 część - pierwsze loty

Filmowany był z trzech ujęć: widok z kamery umieszczonej pod modelem oraz z dwóch miejsc na lotnisku. Możemy zaobserwować, jak model zachowuje się w powietrzu oraz kilka startów i lądowań.

 

4 część - niestety kraksa prądowa

TAK ! Przygody są nieuniknione, tym bardziej jak się nie zna możliwości nowego pakietu, bardzo "mocnego" i bardzo nowego. Zobaczcie sami jak dużo zależy od pakietu i jego wydolności prądowej. 

 

Dobrego oglądania i zapraszam do komentowania :)

Dopiero uczę się montować filmy i poproszę o uwagi, co mogę zrobić lepiej a co poprawić.

Serdecznie Pozdrawiam

Artur.RC

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jak, zostawiasz gwiazdy czy zrobisz szachownice? ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękny model. Ale ciągu to on za wiele nie ma i lata trochę "na rzęsach". Dobry pakiet to chyba podstawa w tym modelu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg mnie lata całkiem normalnie jak na edf-a. Poza tym podobają mi się Twoje filmy. Bardzo fajnie zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz moją zgodę

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg mnie lata całkiem normalnie jak na edf-a. Poza tym podobają mi się Twoje filmy. Bardzo fajnie zrobione.

Być może lata normalnie, ale dla mnie pierwszy lot tak ciężkim i dużym edf był bardzo emocjonujący ( latam mniejszymi jetami a jak na razie ten był największy) Dzięki Robercie za uznanie filmów, dopiero uczę się montować i jeżeli Tobie się podobają to cieszę się  :)

Masz moją zgodę

:D dzienx

Piękny model. Ale ciągu to on za wiele nie ma i lata trochę "na rzęsach". Dobry pakiet to chyba podstawa w tym modelu...

Oj tak, zgadzam się z Tobą, ostatni film to udowadnia, pakiet to podstawa - ciągu trochę ma.... musi się rozbujać...... a dźwięk.... ech giienialny  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówisz o prędkości nie o ciągu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robertus jak jest mniej ciagu a predkosc jest to nie ma co sie martwic, bo jednak sila nosna zalezy od predkosci powietrza oplywajacego skrzydla. Nadmiar ciagu przydaje sie w awaryjnych sytuacjach ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tym właśnie piszę☺. Ciągiem się przyspiesza, ale lata na skrzydle czyli na "prędkości".

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja gratuluję opanowania - szczególnie przy lądowaniu.

A trzeba przyznać, że wyszło idealnie!

 

A mina po wylądowaniu, w stylu "uffffff" i lekko miękkie kolana mówią, że emocje - pomimo tak pewnego lotu -  było bardzo duże :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja gratuluję opanowania - szczególnie przy lądowaniu.

A trzeba przyznać, że wyszło idealnie!

 

A mina po wylądowaniu, w stylu "uffffff" i lekko miękkie kolana mówią, że emocji - pomimo tak pewnego lotu -  było bardzo :)

Dzięki bardzo Andrzeju, oj i kolana mnientkie i emocje wielkie, to był prawdziwy pierwszy lot, później już troszkę się rozlatałem  :)

Robertus jak jest mniej ciagu a predkosc jest to nie ma co sie martwic, bo jednak sila nosna zalezy od predkosci powietrza oplywajacego skrzydla. Nadmiar ciagu przydaje sie w awaryjnych sytuacjach ;)

Dzenx za info  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny model i równie fajne filmy. Ciągu faktycznie nie ma jak to się teraz przyjęło 100000:1, ale dzięki temu lata bardziej realistycznie. Czekam na dalsze filmy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny model i równie fajne filmy. Ciągu faktycznie nie ma jak to się teraz przyjęło 100000:1, ale dzięki temu lata bardziej realistycznie. Czekam na dalsze filmy!

Dzięki bardzo Piotrze, będą, będą wkrótce  :) tak na marginesie to wczoraj zmontowałem KALENDARZ TRAXXAS GIRLS  :rolleyes: zobacz w dziale samochody  :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne filmy! fajny model ale zgadzam sie z kolegami ze zapasu na bledy to jest niewiele

moze jakas telemeteria by ci sie przydala stanu baterii bo pikaczki raz ze rozna dokladnosc maja, dwa sa dosc wysoko ustawione

fajne podwozie ma ten model, wyglada jakby troche wybaczalo - na filmie pojawia sie zapis ze piwersza awaria - byly kolejne?

 

moje pozwolenie na szachownice tez masz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje udanych lotów.

Model bardzo ciekawy, nieźle wyposażony i ładnie prezentuje się w powietrzu.

Trochę serce miałem na ramieniu jak podrywałeś go tuż przed drzewami, przynajmniej na filmie tak wyglądało ,1km rozbiegu i 10m przed przeszkodą start. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne filmy! fajny model ale zgadzam sie z kolegami ze zapasu na bledy to jest niewiele

moze jakas telemeteria by ci sie przydala stanu baterii bo pikaczki raz ze rozna dokladnosc maja, dwa sa dosc wysoko ustawione

fajne podwozie ma ten model, wyglada jakby troche wybaczalo - na filmie pojawia sie zapis ze piwersza awaria - byly kolejne?

 

moje pozwolenie na szachownice tez masz :)

Piotrze, oj dużo tematów, już piszę, bardzo dzięki za uznanie (filmy) telemetria TAK mam i to dwie 1 w aparaturze(krzyczała!) 2 buzzerek w modelu (krzyczał!) a ja, a ja, a ja NIE spodziewałem się, że nówka sztuka pakiet /naładowany/ o 45C nie da rady!!!, stąd moje zaskoczenie ( ech kolejne moje doświadczenie), podwozie gienialne, masz rację troszkę wybacza, oj były, były nawet lądowanie awaryjne było bo tym razem jedna goleń za chorobę nie chciała się otworzyć i cóż druga pękła a dziś dostałem paczkę z golenią i idę zaraz wymieniać :)

Gratuluje udanych lotów.

Model bardzo ciekawy, nieźle wyposażony i ładnie prezentuje się w powietrzu.

Trochę serce miałem na ramieniu jak podrywałeś go tuż przed drzewami, przynajmniej na filmie tak wyglądało ,1km rozbiegu i 10m przed przeszkodą start. :)

Tomku, TAK serce miałem aj miałem w zasadzie nie wiem gdzie miałem i już Ci nie powiem co jeszcze i gdzie miałem  :)  ech, na filmie wygląda dokładnie tak jak było..... DZENX...

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze to kwestia temperatury, niezbyt mile okolicznosci przyrody mamy a lipole mocno traca przy niskiej temperaturze

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze to kwestia temperatury, niezbyt mile okolicznosci przyrody mamy a lipole mocno traca przy niskiej temperaturze

Piotrze, zgadzam się z Tobą, wiele razy doświadczałem jak lipole traciły swoje właściwości przy niskiej temperaturze, natomiast tutaj było stosunkowo ciepło, latałem na innych pakietach i było ok a ostatni lot zapakowałem nowiutkiego zippiego i stąd moje zdziwienie i spadł... ale już zrobiony i lata , zobacz szczegóły z opisu pod filmem :) Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Buli
      Cześć,
       
      Chciałbym rozpocząć przygodę z modelarstwem a konkretnie z lataniem, założenie konta na forum jest kolejnym krokiem w drodze do pierwszego samodzielnego lotu.
       
      pozdrawiam
      Wojtek
    • By Andrzej Klos
      https://dlapilota.pl/wiadomosci/dlapilota/flaris
       
      Moze ktos sie pokusi na model!
    • By krewetki
      Witajcie.
      Czy aparatury mają w swoim oprogramowaniu autotest?
      Kupuje właśnie używanego FrSky'a X9D Plus i chciałbym go przetestować przy sprzedawcy bez modelu.
    • By młodszypilotamatormodelarz
      Cześć
      Relacja filmowa z Pikniku w dwóch odsłonach 
      Dobrego oglądania
      Część 1

      Część 2


    • By młodszypilotamatormodelarz
      Witam,
      X OGÓLNOPOLSKI ZLOT GIGANTÓW 2017
      LOTNISKO KĄKOLEWO, GMINA GRODZISK WIELKOPOLSKI 17 - 18 CZERWCA 2017
      Pierwszy i drugi dzień pokazów lotniczych
      Inauguracja Nowego Lotniska Aeroklubu Poznańskiego
      Największe modele samolotów RC: akrobacyjne, makietowe i o napędzie odrzutowym.
      Pokaz Grupy Akrobacyjnej "Żelazny"
      Wystawy i pracownie modelarskie
      :-)  

      :-)  

      :-)  

      :-) 
           
       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.