Skocz do zawartości

Witam i wesołych świąt


deathmazur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Nazywam się Karol, studiuję. Interesuję się informatyką (głównie programowanie - python/c++), a także kalisteniką oraz strzelectwem.

Od jakiegoś czasu zainteresowały mnie drony (tak drony, czytałem ten oto plik: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=8B169EF451FFD9FE!7862&ithint=file%2cdocx&app=Word&authkey=!ANvf2CAfE1fZ4uY   i znam różnicę w nazewnictwie :D konkretnie wielowirnikowce, zamierzam w przyszłości wykorzystywać je w pracy).

Jak dotąd nie zakładałem kont na forach dyskusyjnych, raczej je czytałem, jednak w tym przypadku, będę potrzebował, na pewno pomocy.

Jest to dla mnie nowość, w dodatku jest to rodzaj dość kosztownego modelarstwa, więc nie chcę "palić pieniędzy", a życie nauczyło mnie, że lepiej uczyć się na błędach innych, tak więc na pewno wiele pytań padnie z mojej strony i mam nadzieję, że udzielicie mi na nie odpowiedzi.

I ja spróbuję wnieść coś na forum od siebie, gdy już będę bardziej obeznany w temacie. Na celowniku mam szkolenie operatora drona zarówno VLOS jak i BVLOS, daje sobie czas 2,5 roku na zrealizowanie celu. Jeśli chodzi o plany krótkoterminowe, to pragnę zbudować swojego pierwszego quada 250 (będzie to mój drugi post na forum, już wybrałem części, ale nie jestem pewien paru rzeczy) oraz uczyć się latać.

Chcę się za to zabrać na poważnie, nie mam słomianego zapału.

 

Jeszcze raz, cześć wszystkim oraz wesołych świąt!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie