Jump to content

Recommended Posts

Andrzej "zejdź z gazu" na forum i w modelu czasem, bo zaś serwo z zastania padnie.

 

Wiem że jesteś celebrytą lotniskowym, ale czasem mógłbyś się zdobyć na odwagę i przyjść się przywitać. Twoja gwiazda świeci na forum a na lotnisku gaśnie.

Gościu żartuje sobie a ty spinasz dupsko jak dzieciak... Celebrytem lotniskowym bo sobie model kupiłem z ef czy co. A gdzie byłeś że sie miałem z tobą przywitać  :lol:  :lol:  :lol: a co do tłumika to rura od odkurzacza ? mi mocy dodało w tym dj-85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, dajcie spokój. To jest wątek o konkretym modelu, czy jakieś przepychanki z pola? A dwa jeśli właściciel chce wsadzić jakiś silnik to pewnie to przemyślał. Więc po co ta kłótnia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do zakupu skłoniła mnie cena parametry i dostępność części blisko po sąsiedzku w czechach. Inna sprawa, przyszłosciowo model da rade w innym modelu.

 

Mimo, że uparty byłem na 60 kilka wpisów równie doswiadczonych kolegów pomogło mi to w wyborze.

 

Dzięki za sensowne wpisy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro silnik wybrany to znakomicie .Jestem mega ciekawy jak model będzie z nim latał bo ponoć mocny ,kręci wysoko i ciężkawy ;)

Proszę w dalszej dyskusji nie robić już jatki odnośnie wyboru serw ,elektroniki ...

A personalne wycieczki Radek&Endriu są nie na miejscu ( kolejny raz i po tygodniowym banie na pisanie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do serw to do tej pory tylko i wyłącznie Hitec nigdy się nie zawiodłem.

 

Nie mam pojęcia o KST i Savoxach mimo że mają świetne opinie.

 

7955TG mają wypracowaną renomę.

 

Niestety manager, który posiadam puszcza na serwa napięcie na serwa prosto z aku, a zasilanie odbiornika realizuje za pomocą 1A beca.

 

Muszę zastosować serwa albo mocne już przy 6v i wsadzić life lub nimh, albo hv i wpiąć się lipolami do odbiornika bezpośrednio.

 

Najbardziej obstawiam 7955 i pakiety life 2 celowe 6.6v po naładowaniu spadają do 6.2V i seria HS sobie radzi.

post-68-0-31022000-1511122792_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbardziej obstawiam 7955 i pakiety life 2 celowe 6.6v po naładowaniu spadają do 6.2V i seria HS sobie radzi.

Nie ma obawy. Na takim zestawie latalem dwa sezony.

W modelu 2,6m z 8 serwami pradu na 5-6 lotow. Zasilanie LiFe 2x2500 mAh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbardziej obstawiam 7955 i pakiety life 2 celowe 6.6v po naładowaniu spadają do 6.2V i seria HS sobie radzi.

 

 

Ja mam take pakiety jak naładuję to nawet po kilku godzinach z 7,2v spada zaledwie do 6,8v , a 6,2 to jest połowa rozładowana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widać 7955tg radzą sobie z prądem większym niż 6V :)

Wg. informacji od innych użytkowników te serwa można zasilić 7,4V jednak sam tego nie robiłem i nie mam pewności, że wytrzymają. 

Podobno 7955TG to to samo co HS7954SH. Różnica jest w materiale z którego są zrobione tryby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety mvvs nie wypalił, więc padło na 60cc

Rcgf 7200 rpm na 24x8 Fiala bez rury

 

Rura jedzie

 

Powinien dmuchać około 17.5kg

post-68-0-01081400-1512163257_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety mvvs nie wypalił, więc padło na 60cc

Rcgf 7200 rpm na 24x8 Fiala bez rury

 

Rura jedzie

 

Powinien dmuchać około 17.5kg

Dlaczego nie wypalił ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radek a rezonans jaki będzie?

Widzę, że jednak idziesz z wyposażeniem jak do modelu 2,3m. Su to już spory model i może nie być frajdy z tym silnikiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkładam Alu nester rure 60-70cc ze stałym kolektorem na wymiar. Na próbę 24x8 zobaczę ile wykręci liczę na 7600-7800 obr.

 

Chciałem sciągnąć rurę taką jak kiedyś miałem w Yaku ale 1100zł z wysyłką z USA...

 

Chcę uzyskać spore obroty i ładną reakcję na gaz tak, aby ta rura robiła swoją robotę. DL 50z rurą ładnie mi się obudził i muzyka grała pięknie na 23x8.

 

Miałem Katane 2,4m na DLE 55  i Yaka 55M 2,4m na DLE 55 waga 9kg frajda była mocy mi starczało.

 

Yaczek miał 8,7kg 50tka z rurą dawała rade i wychodził w górę ok

 

wspomnienie z przed 7 lat

 

Ogromu mocy nie potrzebuję szybkie odejścia w górę prawię nie robię.

 

Nie musi mi to strzelać z zawisu nie mam aż takich wymagań. Swoje już przewisiałem i znudziło się 2 razy :-)

 

Jeżeli wyjdzie około 10kg z paliwem a ciągu uzyskam w okolicach 17-18kg to będzie ok jak dla mnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakupiłem serwa Savox 1270tg. Pytanie o zgodność dźwigni ? Jaki wieloklin pasuje ? Poszukuję 1.75 cala 5 szt.

post-68-0-41280200-1514013236_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Futaba ,ten sam wieloklin . Modele max dobra cena na dźwignie Futaby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok już mam dziękuję

 

Trochę składam późnymi wieczorami

 

Wszystkie kable serw żywcem lutuję.

 

Nie mam zamiaru się z nim rozstawać, więc wszystkie przeloty kabli miejsca możliwych przetarć niweluję aby nie było niespodzianek.

 

Z środkiem ciężkości się nie obawiam. Cylinder na szpilkach jest mocno wysunięty w przód względem 80tli kilka cm dalej.

 

Jako jedyny zestaw wszystkie śruby wkrecają się ciasno szczególnie te z półek na serwa.

 

Sporo przeróbki kosztowało przebudowane domka gdyż przygotowane otwory na śruby i otwór na DA 85 uniemożliwia montaż.

Musiałem podkleić wstawki od wewnątrz i zakołować dziury.

 

Trochę denerwują mnie krótkie przewody od balansera z pakietów musze coś wyczarować

post-68-0-36151800-1515793744_thumb.jpg

post-68-0-44885600-1515793775_thumb.jpg

post-68-0-83257700-1515793808_thumb.jpg

post-68-0-81691800-1515793833_thumb.jpg

post-68-0-76372700-1515793873_thumb.jpg

post-68-0-06646000-1515793888_thumb.jpg

post-68-0-51782600-1515793909_thumb.jpg

post-68-0-66940600-1515793929_thumb.jpg

post-68-0-47378600-1515793949_thumb.jpg

post-68-0-34800100-1515793966_thumb.jpg

post-68-0-04941400-1515794381_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejny etap elektyka 20 lutów przedłużenie kabli plus mpx plus przedłużenie wtyków balansera

 

Amerykańskie nie pasujące śruby do dźwigni doprowadzają mnie do szału. Wszystko idzie na śmietnik.

post-68-0-78807400-1516204988_thumb.jpg

post-68-0-92584800-1516658864_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.