Jump to content
Paweł Praus

Replika Polskiego silniczka SiM 2b - ambitny projekt

Recommended Posts

4 trytki, pompka od spryskiwacza, reszta od cisnienimierza... dwa przewody zakończone  bananami  no i jeden kabel USB 2.0.....

Grzegorzu, Paweł jeszcze nie wie co to jest, dlatego nas zapytał......ot , takie устройство

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Paweł jeszcze nie wie co to jest, dlatego nas zapytał..... ot , takie устройство

może raczej powinien komisję Macierewicza..? hz.gif

 

SUJYF3.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Wy jesteście niecierpliwi, odpowiedź będzie, ale dajmy jeszcze szansę innym :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka niezwiązanych ze sobą elementów połączonych tyrtytkami dla beki ;)

 

Wykorzystasz to jako sprawdzian i zrzucisz dane do kompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e tam,  to element składowy  pracy dyplomowej Pawła, wersja 4.0 :P  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

podobną "pracę dyplomową" wykonał ostatnio mój 6-latek ze znalezionych w garażu części  :D , może się w końcu dowiem z tego wątku do czego to służy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnikiem kombinują wykres indykatorowy silniczka robić i w kompie wyniki rejestrować ..... ;)

wykres-indykatorowy.jpg

Edited by kaszalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest jakiś wynalazek do tankowania modeli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest chyba pompka do wytwarzania cisnienia w zbiorniku paliwa?

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paweł pewnie kombinuje coś do tankowania zbiorników modeli szybkościowych albo wyścigowych !  :)

Taki patent do przymocowania mechanikowi na rękawie ... :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-16795-0-68845200-1553791213_thumb.jpg

na niemieckim ebay'u zamówiłem 13 marca a dzisiaj prosto z Chin Guangzhou oprawka u podstawy w kwadracie a na górze ER32 przyszło.

Do poprawki bo mieści się prostopadłość i równoległość w paru setkach (3-4 na 44 mm pomiarowych). Ale to nie problem jak trzy szlifierki na płasko stoją za ścianą.

post-16795-0-89516100-1553791222_thumb.jpg

Cały czas jest idea aby po zaznaczonym czerwonym konturze samo się wyfrezowało na raty. Bo to nie problem stanąć na dużej tokarce i ... stać i przybierać przekładać o 90 stpni i znowu do rysy czy wymiaru przybierać. Technologię jak nie było CNC do perfekcji opanowałem. 

post-16795-0-17649900-1553791230_thumb.jpg

 Czerwony kontur słabo tu widoczny.

post-16795-0-92300100-1553791242_thumb.jpg

Karter cały ze stali o masie 91,6 grama.

post-16795-0-40152500-1553791251_thumb.jpg

cylinder z żeberkami wykonany z brązu o masie 52 gramy. Nakrętka śruby kompresyjnej przylutowana.

post-16795-0-76890400-1553791261_thumb.jpg

post-16795-0-13246600-1553791269_thumb.jpg

Takie same. Zamienność całkowita wyszła w pierwszej partii. Teraz będzie podobnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki , ale silnik wygrany dla kolegi . Ja jak wiesz mam juz OS 300 Sirius.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdecydowanie po kolei. Ta cała moja filozofia po prostu musi się przestawić po zakończeniu zajmowaniem się F2C. Z Pawłem zdecydowanie mamy konkretne plany ale podstawa tych planów z mojej strony to własny park małych wręcz bardzo małych maszyn CNC zdolnych w powtarzalny sposób wytwarzać detale charakteryzujące się w pełni zamiennością całkowitą. Tu długo by opowiadać ale powiem tylko że czwartą maszyną musi być teraz konwencjonalna maszyna: szlifierka do wałków i otworów. Mała zdecydowanie mniejsza od łódzkiego Jotes SWA 10

 Ja na razie dzisiaj wiem że tokarka jest gotowa z mojej strony wszelkie płatności dokonane i spokojnie czekam aż kontenerowiec na przykład Salahuddin dowiezie kontener z moją tokarką CNC210 do Europy. A później do modelarni przy fabryce. Tym razem wykupiłem opcję z dostawą na miejsce. I taką polecam bo papiery czyli formalności opłat VAT czy cła mając papiery przesłane kurierem można dokonać w trakcje dostawy. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.