Skocz do zawartości

Jakie wyposażenie do motoszybowca Vento?


Sztosik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Chcę zakupić motoszybowiec Vento w wersji KIT, jestem początkującym modelarzem, będzie to mój pierwszy model tego typu. Mam prośbę abyście skontrolowali czy dobrze dobrałem do siebie części i czy o niczym nie zapomniałem.
 
Moja lista części:

 

- Szyb. elektr. Vento KIT - 

https://modelemax.pl/pl/szybowce-elektr/14598-szyb--elektr--vento-kit-1855-mm.html

 

- RAY G2 SILNIK C2836-1120 + RAY 30A  (zestaw silnik + regulator)- 

https://modelemax.pl/pl/silniki-ray/18368-ray-g2-silnik-c2836-1120---ray-30a-3ea-0136c-combo.html

 

-RAY G2 ŁOŻE SILNIKA C28XX 3,2 MM (3EA01 80) - 

https://modelemax.pl/pl/loza-ray/18391-ray-g2-loze-silnika-c28xx-32-mm-3ea01-80.html

 

-AERO ŁOPATKI SKŁADANE 9*5 WĘGLOWE - 

https://modelemax.pl/pl/lopatki-aero-cam/412-aero-lopatki-skladane--9x5-weglowe-723-4-19.html

 

- REDOX LI-POL 11,1V/2200MAH 30C / XT-60 - 

https://modelemax.pl/pl/li-pol-redox/15536-redox-li-pol-111v-2200mah-30c---xt-60.html

 

Jaką ładowarkę polecacie? Czy do montażu będę potrzebował jakiegoś kleju? Z wyborem aparatury i serwomechanizmów nie mam problemów. Zastanawiam się też czy nie dodać FPV macie jakieś propozycje / sprawdzone rozwiązania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Smigło do tego silnika dałbym takie jak podaje producent - 10x5", albo 10x6". Miałem Vento z silnikiem 300W i szczerze powiedziawszy teraz szukałbym mocniejszego, aczkolwiek ten który podajesz będzie wystarczający. Ten zestaw montażowy silnika chyba nie jest potrzebny, ale chyba trzeba bedzie wał silnika obrócić.

A jakie serwa chcesz zastosować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wątek z Vento https://pfmrc.eu/index.php/topic/53798-rms-vento-wyposa%C5%BCenie/

Te serwa w ABC już są niedostępne. Ja kupiłem 4 sztuki u mnie w sklepie, podróbki i mocno ich nie polecam.