Skocz do zawartości

Czy ktoś kupował w tym sklepie?


Gość Paweł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym modelarzem i mam zamiar kupić sobie zestaw Hitec Laser 4 w www.modele.sklep.pl i mam pytanie, czy ktoś z Was w tym sklepie kupował ? Jeśli tak to prosze napisać czy jest to dobry sklep.

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem dwa razy, dopóki nie znałem innych sklepów. Długo czeka się na przesyłkę, ale w końcu dojdzie, ale zapakowana bardzo delikatnie, mozliwośc uszkodzenia. Mieszane uczucia. Ceny też takie sobie. Polecam inne sklepy, np nastik.pl

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie sklepu nie polecam !!!

Złe podejście do klienta -Totalnie odradzam.

Na dodatek gość z którym najczęściej rozmawiałem zna się lepiej na iemniakch na targu niż na modelarstwie.

Paczka z balsą przyjechała opakowana w kilka zwoii folii.Chyba nie muszę dodawać , co zostało z balsy.

atrząc po opniach to bsługują dobrze ylko wybranych klientów.

A ty do której grupy się zaliczasz? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tą komfortową sytuację że mieszkam we Wrocławiu. Robiłem tam zakupy. Ze względu na promocję świąteczną zamowiłem jednak aparature przez internet z opcja odbioru osobistego. Mimo że aparatura na stronie miała status "jest na stanie" to w rzeczywistości jej nie było. Najpierw byłem zdecydowany na Flasha5x, potem ponieważ nie wiadomo kiedy bedzie zmieniłem zamowienie na Optica, a jak się po 20 stycznia okazało że nie wiadomo kiedy będą to kupiłem mx12 od kolegi z forum Alexa i odwolalem zamówienie w sklepie.

 

Potem jeszcze kupowałem kilka drobiazgów, ale jak wygląda wysyłka to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach