Jump to content
jarek996

STRZAL TYGODNIA !

Recommended Posts

Bez dwoch zdan - solidne serwomechanizmy za niewielkie pieniadze. Twoja radosc doskonale rozumiem, Jarku. Ale o takich strzalach az szkoda na forum pisac, bo jak zawsze, zaraz znajdzie sie jeden z drugim i bez odrobiny taktu pakuje przyslowiowa lyche dziegciu do zupy. A to korpus porysowany, a to gumki znieksztalcone...

Chcialem sie tylko podzielic moja modelarska radoscia , ale zostalem szybko "skopany"  :D  :D  :D

 

Tutaj tez fajna okazja : Duzy ( 230 cm rozpietosci )  Storch  z OS FS 120 i wszystkimi serwami ( pewnie porysowanymi  :D )  za 160 EUR . Jak ktos NIE chce budowac tylko latac , to super okazja ( jak dla mnie ) .  Tylko pewnie za chwile padnie pytanie ; DLACZEGO tak tanio ? Gosc sie nabudowal , kupil serwa ( ktore maja luzne gumki ;) ) , silnik i oddaje za 30 % wartosci.

Pewnie chce cos WCISNAC , albo na mine wrzucic  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre serwa za pół ceny - brałbym nawet bez gumek. :)

 

Ja tez. Nawet z porysowanym korpusem. Szczegolnie, jesli jeszcze nie byly uzywane w locie. :)

 

Ktos wspominal o zakupach w Szwajcarii - ja to moge potwierdzic. Tez juz tam pare ciekawych artykulow za niewielkie pieniadze kupilem. Typowy dla nich portal aukcyjny to ricardo.ch. Warto tam zagladac. Najlepszy strzal pamietam do dzisiaj - byla to ksiazka Czeslawa Marchaja "Aerodynamik und Hydrodynamik des Segelns" w idealnym stanie, za jedyne 10 Frankow. U nas kosztowala wyjsciowo okolo 80 Euro, a w tym wydaniu juz od dawna niedostepna i dzisiaj niektorzy wolaja za nia grubo ponad 100 Euro. To byl strzal calkowicie w ciemno, bo oprocz tytulu i autora sprzedawca nie podal nawet, w jakim stanie sie ta ksiazka znajdowala.

 

No i musze jeszcze cos dopisac, specjalnie dla milosnikow rowerow... :) A sa tu tacy.

Teraz prawie jesien, wiec jest dobry czas na kupowanie nowych rowerow. Znizki jak nie wiem co. O, jeden przyklad z wielu:

 

https://www.fahrrad-xxl.de/trek-madone-9-2-c-h2-x0027798

 

Jarek, wiem, ze jezdzisz (o ile dobrze w pamieci zarejestrowalem, posiadasz piekny BMC), wiec z pewnoscia bedziesz wiedzial, co to za cacko (no, kola moglyby byc od DT, albo Zipp) kryje sie pod powyzszym linkiem. Ja juz w miare dobry rower (przynajmniej w odniesieniu do moich niklych mozliwosci kolarskich) posiadam, ale ten Trek mimo wszystko mocno sie do mnie usmiecha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znow strzal tygodnia ( bo to przeciez nowy tydzien ) . 8 serw SAVÖX za 95 EUR z wysylka ( co prawda w Niemczech , ale wszystkie swoje niemieckie zakupy wysylam do przyjaciela z Berlina , on ma  jacht ( i dziewczyne ) w Szczecinie  i jest na nim ( jachcie ) i na niej

( na dziewczynie ) w kazdy weekend ( no OK , na 100% jest ZAWSZE na jachcie ;) ).

Ja z kolei  mam w Szczecinie  kolege w Szczecinie , ktory jest raz w tyg. w Malmö  :D  :D  :D

 

Oto serwa ( wiem , wiem , jedno ma zlamane "oczko" do mocowania , ale spoko , kupie sobie caly nowy "domek" )  

 

 

P.S. Cena nowych : 6 x ca 52 EUR 

                                2 x ca 50 EUR

                              ______________

 

                                         412 EUR 


Ja tez. Nawet z porysowanym korpusem. Szczegolnie, jesli jeszcze nie byly uzywane w locie. :)

 

Ktos wspominal o zakupach w Szwajcarii - ja to moge potwierdzic. Tez juz tam pare ciekawych artykulow za niewielkie pieniadze kupilem. Typowy dla nich portal aukcyjny to ricardo.ch. Warto tam zagladac. Najlepszy strzal pamietam do dzisiaj - byla to ksiazka Czeslawa Marchaja "Aerodynamik und Hydrodynamik des Segelns" w idealnym stanie, za jedyne 10 Frankow. U nas kosztowala wyjsciowo okolo 80 Euro, a w tym wydaniu juz od dawna niedostepna i dzisiaj niektorzy wolaja za nia grubo ponad 100 Euro. To byl strzal calkowicie w ciemno, bo oprocz tytulu i autora sprzedawca nie podal nawet, w jakim stanie sie ta ksiazka znajdowala.

 

No i musze jeszcze cos dopisac, specjalnie dla milosnikow rowerow... :) A sa tu tacy.

Teraz prawie jesien, wiec jest dobry czas na kupowanie nowych rowerow. Znizki jak nie wiem co. O, jeden przyklad z wielu:

 

https://www.fahrrad-xxl.de/trek-madone-9-2-c-h2-x0027798

 

Jarek, wiem, ze jezdzisz (o ile dobrze w pamieci zarejestrowalem, posiadasz piekny BMC), wiec z pewnoscia bedziesz wiedzial, co to za cacko (no, kola moglyby byc od DT, albo Zipp) kryje sie pod powyzszym linkiem. Ja juz w miare dobry rower (przynajmniej w odniesieniu do moich niklych mozliwosci kolarskich) posiadam, ale ten Trek mimo wszystko mocno sie do mnie usmiecha.

Sorry ze tak pozno odpowiadam , ale bywalem troszke poza granicami Szwecji ....

 

No kolego imenniku : PIEKNA SPRAWA !!!   Te kola , to sa komponenty wlasne TREKA ( Bontrager ) . Sa to bardzo dobre rzeczy , a rama Madone to jedna z lepszych tego producenta . Grupa pelna ULTEGRA ( druga od gory u Shimano ) . Nie ma sie do czego przyczepic. 

 Ja mam osobiste problemy z Trekiem , ale to przez Armstronga ! On na nim jezdzil , a ja nie uzywam NICZEGO , czego dotknal ten hipokryta. I nie chodzi o to , ze bral , bo bierze wiekszosc , tylko to jak wykorzystal  raka na ktorego zachorowal do budowy swojej pozycji "niewiniatka" i to jak niszczyl ludzi ktorzy zaczeli przy nim "grzebac" . Co do jego osiagniec : pelen szacun ! Wszyscy byli "na prochach" , a on byl z nich najlepszy  ;)

Nie jezdze na TREKU , nie mam NIC z Shimano , zadnych okularow OAKLEY i kaskow GIRO .

Wszystko TYLKO z powodu tego gnojka ( a nie z powodu zlej jakosci )  :D

Pozdrawiam !

P.S. jak napisales o moim BMC , to policzylem i moja rama ma juz 10 LAT !!!! Sam musze sie zaczac rozgladac za czyms nowym  ;)

post-6937-0-87931200-1569086231_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW , gratulacje !

 

Czekalem na krytyke , ze porysowane , albo bez gumki  :D  :D  :D  :D

P.S. Serwa to serwa , ale jak bym napisal po ile kupowalem odbiorniki JETI , to by mnie krytycy "zmiazdzyli" ! 

       I dopisze jeszcze , ze ZADEN model mi przez odbiornik nie spadl ( choc jeden mial chyba ryske na obudowie ) ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak Darek. Uważaj na tego porysowanego odbiornika bo model wcześniej czy później przyglebi.

 

 

 

Czekalem na krytyke ,

Takie coś to tylko raz jest śmieszne:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.