Skocz do zawartości

Mój pierwszy motoszybowiec


Spawn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Na początek chciałbym powiedzieć, że w dziedzinie RC jestem totalnie zielony :). Po przeczytaniu wielu postów i opisów w internecie wiem, że pierwszy model powinien być czysto do nauki, dlatego od znajomego, którego ojciec zajmował się modelarstwem zakupiłem za niewielkie pieniądze poniższy model.

post-22270-0-92130800-1575322975_thumb.jpg

Rozpiętość skrzydeł to 1200 mm długość kadłuba 720 mm masa w stanie obecnym 425 g. Poniżej miniatury tego w co jest obecnie wyposażony

post-22270-0-29976800-1575323018_thumb.jpg

post-22270-0-68867100-1575323052_thumb.jpg

post-22270-0-26594600-1575323063_thumb.jpg

post-22270-0-72520200-1575323079_thumb.jpg

post-22270-0-76491300-1575323041_thumb.jpg

post-22270-0-56107100-1575323090_thumb.jpg

post-22270-0-62884600-1575323100_thumb.jpg

post-22270-0-80639300-1575323115_thumb.jpg

post-22270-0-39150100-1575323124_thumb.jpg

 

Z tego co wiem do pełni szczęścia brakuje mi nadajnika/odbiornika oraz zasilania. Drodzy koledzy i koleżanki z tego co widziałem do modeli podobnych do mojego jak RMS Vent proponują pakiet LiPo 3S / 1300-2100mAh z tym, że to jest do modeli o rozpiętości skrzydeł 1800 mm, doradźcie proszę jakie zasilanie dobrać do rozpiętości 1200 mm + ładowarka.

 

Aparatura: tu o ile się nie mylę potrzebuje min. 5 kanałową aparaturę, a chciał bym na nią wydać jakieś 300-400 zł czy możecie doradzić do w tych pieniądzach co można kupić i to chyba, żeby najlepiej była 6-cio kanałowa przyszłościowo . Wiem, że temat jest dla większości banalny ale jako żółtodziób nie posiadam odpowiedniej doświadczenia w tej materii i nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc.

 

Z góry dziękuję za pomoc :|)

 

post-22270-0-92130800-1575322975_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witaj,