Jump to content
Sign in to follow this  
Meritix

[S]Regulator Jeti JES 020 plus

Recommended Posts

Witam

 

Nowy w pudełku 40zł

.

Regulator obrotów do silników szczotkowych Jeti JES 020 dobrze znanej czeskiej firmy Jeti Model to doskonały wybór dla niewielkich samolotów napędzanych szczotkowym silnikiem elektrycznym. Niewielkie wymiary i niska waga, oraz łatwość i bezawaryjność obsługi sprawiają, że regulatory Jeti to najpopularniejszy układ na rynku w tym segmencie.

Charakterystyka :

  • Wymiary : 25 x 19 x 7 mm
  • Waga bez / z kablami : 5 / 20 g
  • Prąd ciągły : 20 A
  • Prąd max. 30 sek. : 22 A
  • Obsługiwana ilość ogniw NiCD lub NiMH : 4 - 8 ( 4,8 - 9,6 V )
  • Obsługiwana ilość ogniw LiPol lub LiIon : 2 - 3 ( 7,4 - 11,1 V )
  • Dla silników klasy 400, 480

Wszystkie regulatory firmy Jeti Model serii JES są kompatybilne z akumatorami NiCD, NiMH, LiPol oraz LiIon. Posiadają w tym celu specjalne 4 programy obsługi pakietów dzięki czemu napięcie w akumulatorach jest odcinane w bezpiecznym dla nich momencie gwarantując ich bezproblemowe używanie.

  • Mode 1: Nc/NH/Br.ON : Hamulec jest aktywny, obsługiwane akumulatory Niklowo-Kadmowe (NiCD) lub Niklowo-Metalowo-Wodorkowe (NiMH), odcięcie napięcia następuje przy 4V lub minimalnie 0,7V na ogniwo w pakiecie.
  • Mode 2: Nc/NH/Br.OFF : Hamulec jest wyłączony, obsługiwane akumulatory Niklowo-Kadmowe (NiCD) lub Niklowo-Metalowo-Wodorkowe (NiMH), odcięcie napięcia następuje przy 4V lub minimalnie 0,7V na ogniwo w pakiecie.
  • Mode 3: Li/Br.ON : Hamulec jest aktywny, Obsługiwane akumulatory Litowo-Polimerowe (LiPol) lub Litowo-Jonowe (LiIon), odcięcie napięcia następuje przy 6V dla 2 ogniw lub 9V dla 3 ogniw.
  • Mode 4: Li/Br.OFF : Hamulec jest wyłączony, Obsługiwane akumulatory Litowo-Polimerowe (LiPol) lub Litowo-Jonowe (LiIon), odcięcie napięcia następuje przy 6V dla 2 ogniw lub 9V dla 3 ogniw.

Oznaczenia na regulatorze :

  • A+ (Akku +) : Podłączenie do dodatniego bieguna akumulatora (kabel czerwony)
  • A- (Akku -) : Podłączenie do ujemnego bieguna akumulatora (kabel czarny)
  • M+ (Motor +) : Podłączenie do dodatniego bueguna silnika
  • M- (Motor -) : Podłączenie do ujemnego bieguna silnika

Uwaga! Odwrotne podłączenie polaryzacji A+ i A- skutkować będzie przepaleniem regulatora! Odwrotne podłączenie polaryzacji na silniku  M+ i M- skutkować będzie odwrotnym kierunkiem pracy silnika.

post-14244-0-60917400-1575748035_thumb.jpeg

post-14244-0-02804600-1575748042_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.