Jump to content
Sign in to follow this  
BRoman

Waga śmigła

Recommended Posts

Silnik ZG 62 nie daje się wyregulować poniżej 1200 obr/min.

Śmigło 24x10

Zawsze był z tym problem. Czy zbyt lekkie śmigło może być jedną z przyczyn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Też miałem ZG62 i zastosowanie ciężkich śmigieł np. Biela nic nie pomagało .

Przyczyną gaśnięcia jest zawodny zapłon magnetyczny , sposobem na ten silnik jest przerobienie zapłonu z magnetycznego na elektroniczny , jest z tym trochę roboty ale uzyskuje się pewną iskrę na wolnych obrotach.

pozdrawiam roman

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acha !

Czyli to co mi radzili koledzy w Krakowie.

Kupię gdzieś pewny zapłon ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukaj na aliexpress.Są gotowe konwersje.Ostanio widziałem do zg 38

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam zapłon to najprostsza rzecz w tym wszystkim.Piasta z magnesem jest do wytoczenia ! Stożek,wpust na klin to wyzwania nie dla mnie. Koszty całości to okolic 60 E więc mam dylemat czy brać się za to , czy kupić inny silnik. 

Oryginalny zestaw do konwersji to cena połowy silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie jesteś w stanie wykonać bądź znaleźć wykonawcy tej piasty to faktycznie zakup konwersji mija się z celem . Aczkolwiek ja bym tak szybko nie rezygnował z tego silnika , to stara niezawodna jednostka napędowa praktycznie nie do zajechania . Jest trochę przyciężkawy i niezbyt mocny ale może służyć dużo dłużej niż nowe lekkie i wysilone silniki . Wydaje mi się iż znajdziesz na forum osobę która posiada tokarkę trochę czasu i pomoże Ci zrobić tą piastę , wiem że nie będzie to łatwe bo z tego co zauważyłem to większość na forum woli doradzać niż praktycznie pomagać 🙂

pozdrawiam roman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani myślę o rezygnacji z  silnika . Ale coś zrobię by nie mieć takiego problemu. Parę rzeczy jest do sprawdzenia choćby weryfikacja Soft Mount.Musi się ocieplić ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem Hydro Mount w modelu ZLIN50 , model przestał drgać ale pojawiły się problemy z zamocowaniem tłumika i gaźnika . Tłumik i gaźnik dosłownie oddzielały się od wibrującego silnika 🙂

pozdrawiam roman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, .bercik. napisał:

Tłumik i gaźnik dosłownie oddzielały się od wibrującego silnika 🙂

pozdrawiam roman

 To mnie przygasiłeś .

Spróbuję zmienić gumy na twardsze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.