Jump to content
Shock

Smar do przekładni silnika Phasor Race

Recommended Posts

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

Szukam caly czas napedu do MINI HAWKA , ale troche sie boje zamawiac , bo nie wiem jak z dostawami .

Bedzie na 99% z przekladnia chocby dlatego , ze jeszcze takiego czegos NIE mam 😉

P.S: tez biore pod uwage zakup ( napedu )  u tego calego "Rejzehanera" 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, jarek996 napisał:

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

rozumiem Twoje zdziwienie, też słyszałem, że był taki gostek co zamieniał wodę w wódę, ale to niestety był fake news

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, zipp napisał:

rozumiem Twoje zdziwienie, też słyszałem, że był taki gostek co zamieniał wodę w wódę, ale to niestety był fake news

:D

 

Umowilem sie z naszymi kochanymi  MODami , ze NIE bede "wdeptywal" w dyskusje o zamianach plynow i tym podobnych teoriach , wiec nie moge skomentowac 😉

 

Chodzi mi tym razem o sucha zime  , a z tego co wiem , stany Odry ( Wisly zreszta tez ) sa chyba najnizsze od wielu lat .......

Chyba ze to ku.....wa tez FAKE 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, jarek996 napisał:

To w Odrze jeszcze woda plynie ? 

Szukam caly czas napedu do MINI HAWKA , ale troche sie boje zamawiac , bo nie wiem jak z dostawami .

Bedzie na 99% z przekladnia chocby dlatego , ze jeszcze takiego czegos NIE mam 😉

Opcji jest na prawdę sporo. Już Ci pisałem, ale wybór Reiseneuer -a to dość dobry wybór. Celuj w Tenshock 15xx

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Shock napisał:

Kupuj Jarek motor z przekładnią, poczujesz co to moc :D

 

Naq razie zeby poczuc moc , to musze walnac 50 ml  sliwowicy od wujka Slowaka 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do "przeglądów serwisowych" Phazora Race - cyt. " w przybliżeniu po każdej godzinie pracy lub na koniec sezonu lotów, wykonać kontrolę smarowania przekładni" 😀

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ważne aby przed smarowaniem nie myć przekładni żadnym rozpuszczalnikiem czy benzyną. Stary smar usunąć mechanicznie np. szczoteczką i tkaniną nie pozostawiającą  włókien. Następnie nałożyć niewielką ilość smaru. Przy lataniu zawodniczym, częste treningi i zawody, smarować co sezon. Przy rekreacji można śmiało co 3 lata. Po każdym sezonie można  rozkręcić przekładnię i sprawdzić wzrokowo jej stan. Niektóre przekładnie (np. Maxon 4,4:1 stosowana w silnikach Hacker) rozkręca się w kierunku zgodnym z obrotami wału więc po smarowaniu przed skręceniem przekładni gwint zabezpieczyć klejem do gwintów (demontowalnym) bo inaczej może się rozkręcić w czasie pracy. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.