Jump to content
semp

(S) model F3A Essence niższa cena 3,5 tyś

Recommended Posts


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By semp
      Sprzedam model F3A Optimus , wyposażony, napęd contradrive .Brak odbiornika i baterii. Używany ,bez uszkodzeń

    • By semp
      Sprzedam model F3A Essence, kompletnie wyposażony, używany jednak bez uszkodzeń.( brak odbiornika0.
       Serwa Futaba, silnik Plettenber, regulator jeti . Link do strony z modelem  https://www.bondaero.co.uk/Essence/p1085152_13570355.aspx
      cena 3,8 tyś zł
      tel. 664748169
      F3A 2 akrobat.docx




    • By semp
      Sprzedam model F3A optimus, wyposażony, po włożeniu baterii i odbiornika gotowy do lotu.Napęd kontradrive. tel 664748169
      3,8tyś zł
       
      F3A6.docx
      F3A 4.docx f3a contrdrive.docx





    • By semp
      Mam model F3A Amethyst,ale bez dolnego skrzydła.Może ktoś z forumowiczów wie jaki tam jest profil, to może coś dorobię.

    • By kogutos
      Taki miałem od jakiegoś czasu zamysł żeby posiadać coś na rozgrzewkę bo samą benzyną 2.2m człowiek żyć nie może. Miało być coś z piany ok.1200mm rozp. ale nie pociągnęłoby na posiadanych przeze mnie pakietach 3s. Trafiło się coś takiego,fabrycznie nowe za 170zł.
      Zawsze miałem słabość do takich modeli. Piszcie co chcecie ale miałem z CM-Pro 1x Magpie, 2xLark i 1x Leo i wszystkie latały świetnie.
      Jako,że elektryki to nie jest mój konik to mam prośbę o pewne rady co do planowanych przeróbek. Model fabrycznie chce mieć lotki na jednym serwie i serwo kierunku na ogonie. Lotki przerobię na dwa serwa a z kierunkiem wymyśliłem ,że zrobię po prostu pull-pull. W tym celu przeniósłbym zaznaczoną półkę z przodu na tył i tam dałbym serwo. Wysokość by została na jednym serwie i drucie C, jak fabryka dała.
      Domek jest dość chybotliwy i wzmocniłbym go prętem węglowym na krzyż i może kątownikiem z balsy przy I-wszej wrędze.
      Największy zgryz będzie z wkładaniem pakietu. Trzeba by odkręcać skrzydło za każdym razem. Widzi może ktoś jakiś patent na to? Wycinać dziurę pod kabinką i tamtędy wkładać pakiet? Co wtedy z kabinką,która fabrycznie ma być dokręcona do kadłuba? Wzmocnienie jej po obwodzie,wklejenie magnesików w nią i w kadłub? Oczywiście jakoś tak żeby to przylegało do kadłuba? Może ktoś coś doradzi.
       






×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.