Skocz do zawartości

Jak uzyskać obraz WiFI na tablecie


adams38
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o radę w dwóch sprawach:

 

Sprawa 1.
Dostałem kamerkę z rozbitego, starego, dość prymitywnego drona (podobno kosztował 300zł)
Już wiem, że jest zasilana 3.3 V, Nadaje po WiFi, widać jej zgłoszenie na tablecie jako: "WiFi FPV-VR-7d1-455."

Jedak nie mam żadnego doświadczenia z transmisjami WiFi i nie wiem co dalej należy robić, żeby ten sygnał pojawił się na tablecie.

Dane kamery - tylko to co widać na zdjęciach.
Dane tabletu: ALOW White TAB, nazwa modelu aw132, system Android 4.2.2, wersja jądra 3.0.46+

Domyślam się, że na tablecie powinien być zainstalowany odpowiedni program ale nie wiem jak się nazywa i gdzie go można zdobyć.

 

Jestem również zainteresowany drugą możliwością odbioru tego sygnału na komputerze stacjonarnym.

 

Sprawa 2.
Nabyłem zestaw FPV Składający się z nadajnika TS8332 i odbiornika RC832. Uruchomił się łatwo, działa dobrze ale pomimo opisu

w ofercie nadajnik nie posiada wejścia AUDIO.
Moje pytanie: Czy rzeczywiście to wejście nie istnieje, czy może potrzebna jest jakaś tajemna wiedza, żeby ten sygnał dołączyć ?

Nieznana kamerka 1.JPG

Nieznana kamerka 2.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta kamerka jest najprawdopodobniej os kultowej już symy. 

Sprawdź to oprogramowanie.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tomdxs.symafpv&hl=pl&gl=US

 

Jest to kamerka która nie ma wyjścia ani audio ani video. Nagrywa na kartę SD. Wyjścia to plus, minus i sterowanie. Dorób mikroswitcha do masy. Krótkie naciśnięcie to zdjęcie długie nagrywanie filmów.

 

Masz jeszcze kod qr do oprogramowania. W Internecie szukaj pod nazwą syma camera mod.

Snap13.thumb.jpg.6247d9f20b13ca985cf5e10af9d44d04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis Kolego Marka nie pasuje do rzeczywistości:

1. Kamerka jest "podwieszana" - na wskazanej stronie widać kamerki wbudowane w kadłub drona.