Jump to content
Sign in to follow this  
Irek M

T-Mobile, żerowanie na swoich klientach

Recommended Posts

22 minuty temu, mr.jaro napisał:

wazne jest, by nie mial SIM-lock.

to już nie aktualne,  jest zakaz Komisji Europejskiej

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A widzisz, to calkowicie umknelo mojej uwadze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jest rozwiązanie sprawy, finansowe rozwiązanie. Dziś przed 8 - rano oczywiście -  przyszły 4 sms - jak ja nie lubię gdy coś dzwoni skoro świt - wszystkie z fakturą korygującą na kwotę ciut wyższą niż moje wyliczenia reklamacyjne. Czyli można skutecznie dochodzić swego? Można 🙂. Myślałem jednak, że w ogóle nie dostanę żadnej odpowiedzi. Teraz to zastanawiam się czy dobrze zrobiłem odchodząc 🙂 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze zrobiłeś !

Za jakiś czas przeskocz do innego operatora (nawet wirtualnego) i tak "w koło Macieju". 

 

Sam co prawda od chyba 3 lat jestem w "adwamobile", bo mają najtańszą ofertę na kartę 19.90 bez limitu. Jednak jak tylko pojawi się coś tańszego rozstanę się z nimi bez skrupułów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.