Skocz do zawartości

Architektura związana z lotnictwem


Sauber_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, pisze w dość niecodziennej sprawie jak na to forum. Niemniej jest to społeczność silnie związana z modelarstwem, czyli w dużej mierze z lotnictwem. Domyślam się że duża grupa hobbystów modelarzy ma również do czynienia z pełnowymiarowymi maszynami- czy to hobbystycznie czy to w życiu zawodowym.

 

Żeby lepiej nakreślić sytuacje zacznę od kilku słów o sobie.

Nazywam się Michał, mam 23 lata i aktualnie jestem studentem. Jako że od najmłodszych lat pasjonowałem się lotnictwem rodzice zapisali mnie na modelarnie w aeroklubie łódzkim. Dłubałem tam modele przez kilka dobrych lat (i super to wspominam), niestety przez przeprowadzkę do innego miasta i budowę domu musiałem porzucić to piękne hobby. Pomimo upływu lat dalej pasjonuje się lotnictwem i mam nadzieje, że kiedyś wrócę do tej zajawki!

 

Przechodząc do meritum: aktualnie studiuje architekturę na stopniu magisterskim i stoję przed wyborem tematu pracy magisterskiej. (dla wyjaśnienia: na architekturze wybieramy interesujący nas temat, jakąś działkę i projektujemy tam obiekt) Jako że najłatwiej robi się to co się lubi- postanowiłem wybrać jakiś lemat związany z lotnictwem. Poty lotniczy to zdecydowanie za duży obiekt na tak krótki czas projektowania, dla tego postawiłem na coś mniejszego- Nowa siedziba aeroklubu łódzkiego połączona z lotniskiem sportowym.

 

Sam jestem w trakcie poszukiwań, jednak uznałem, że z pewnością znajdzie się tu ktoś, kto będzie w stanie mi coś podpowiedzieć lub podać jakiś przykład.

 

Informacje jakich poszukuje to:
- przykłady lotnisk sportowych lub małych lotnisk z polski i z zagranicy- mile widziane nazwy, adresy, linki do stron, zdjęcia (cokolwiek żebym był w stanie to zlokalizować i obejrzeć w Internecie)