Grzesiek Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Witam jaka jest roznica w pracy między srrwem zwykłym a podwoziowym?Nie wnikajmy czy to cyfra czy analog. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.jaro Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Chodzi o mechanizm zamykania podwozia ze zintegrowanym serwem, czy wylacznie o samo serwo, ktore chcesz zastosowac do uruchamiania mechanizmu chowanego podwozia? W pierwszym przypadku celowosc takich rozwazan odpada - kupujesz caly machanizm jako gotowiec i po ptakach. W drugim przypadku powiedzielbym, ze zadna, bo serwo sluzy jedynie otwieraniu i zamykaniu podwozia, a do tego wielkiego momentu obrotowego nie potrzeba. Ale wowczas mechanizm powinien byc tak skonstruowany, by golenie samoczynnie blokowaly sie w pozycji otwartej i zamknietej - w tym celu wystarczy wykonac odpowiednia krzywke - tutaj masz przyklad, jak to dziala: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 3 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Chdzi mi o takie serwo.Czy moge je np zastosować do napędu sterow? https://modelemax.pl/pl/serwa-analogowe/30595-p30595-dualsky-serwo-as700mg-podwoziowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Serwo podwoziowe często wykonuje ruch 180st (z czasów gdy zamki w mechanizmach podwoziowych raczej nie występowaly) i ma tylko 2 położenia - zamkniete i otwarte. No i jest bardzo wolne. Ruch 180st mial na celu blokade dźwigni w takim położeniu aby serwo nie bylo caly czas obciążone przy złożonym podwoziu, a dodatkowo aby siły przy ladowaniu przechodziły dokladnie przez os obrotu i nie uszkodziły zębatek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 9 godzin temu, japim napisał: Serwo podwoziowe często wykonuje ruch 180st (z czasów gdy zamki w mechanizmach podwoziowych raczej nie występowaly) i ma tylko 2 położenia - zamkniete i otwarte. No i jest bardzo wolne. Ruch 180st mial na celu blokade dźwigni w takim położeniu aby serwo nie bylo caly czas obciążone przy złożonym podwoziu, a dodatkowo aby siły przy ladowaniu przechodziły dokladnie przez os obrotu i nie uszkodziły zębatek. I dodatkowo nie "blokuje się" czyli nie trzyma pozycji w skrajnych (czyli w zasadzie jedynych ) położeniach. Przemku, pewnie skrót myślowy, ale tam nie ma zębatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi