Skocz do zawartości

Szukam aparatury, co wybrać?


Miguel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

 

Szukam nowej aparatury, minimum 6 kanałów. Jestem w temacie zielony bo... od 15 lat latam na Hitecu Flash5X 35MHz który dotychczas mi wystarczał. Jednak z racji że w niektórych modelach muszę mieć i klapy i chowane podwozie, potrzebuje czegoś nowego. Właściwie nie wiem nawet od czego zacząć poszukiwania. Widzę trochę Spektrumów, Futab, Taranisów. Na pewno odpadają wszelkie Chińczyki z najniższej półki. Fajnie gdyby odbiorniki były w sensownej cenie ale to chyba nie w dzisiejszych czasach (choć może się mylę). Do wydania mam około 1300 zł, mogę dać trochę więcej jeśli warto, ale oczywiście może być też mniej jeśli będzie coś ciekawego. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli klapy i podwozie to 6 kan powinno Ci wystarczyć ;)

Ja latam na Spektrumach od początku. Kiedy miałem system DSM2 to miałem ciągle problem z linkiem, niejeden samolot rozwaliłem. Odkąd przesiadłem się na DSMX nie mam już żadnych problemów, a latam w terenie gdzie jest gęsto od sygnałów. Oprócz oryginalnych odbiorników mam też Orange i działają bez zarzutu. Jedynie z chińskim chyba F701 czy jakoś tak miałem problem. Co do cen: 4-kan 176 zł; 6-kan 258 zł. To sa nowe wersje - antenki mają zabudowane nic nie wystaje. Odlatywałem tak że ledwo widziałem samolot i nie miałem żadnych problemów.

https://www.scorpio-polska.pl/katalog/spektrum/spektrum-odbiornik-ar410-4ch-sport-p59327.html

https://www.scorpio-polska.pl/katalog/spektrum/spektrum-odbiornik-ar620-6ch-sport-p59328.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz śmiało dowolną apkę z Frsky, zaprogramujesz co będziesz chciał i jak będziesz chciał, odbiorniki różnie zależnie od potrzeb 160-220zł i więcej 

Ja kilka lat temu przesiadłem się na taranisa i nie żałowałem teraz tandem i też super🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miguel napisał: