Skocz do zawartości

ślizg z demobilu - dobór napędu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Dzięki jednemu z forumowych kolegów wszedłem w posiadanie ślizgu jak niżej na zdjęciu - podejrzewam, że to jakaś starsza klasa (nie znam się na tym, a do aktualnych klas (w Modelteam) nie byłem w stanie przypasować wymiarem). Było mi nim dane chwila popływać - wspaniała zabawa. Jeżeli to pływadło podchodzi pod jakąś klasę to proszę o informację.

 

Niestety upaliłem w nim silnik - nie zauważyłem braku przepływu wody chłodzącej, a po wszystkim spostrzegłem że nowa śruba którą włożyłem jest większa niż ta co przyszła z modelem (czerwony plastik). Z łódką przyszło opis 32,5 (30,5 pomierzone w realu), jak się nadkruszyła to zmieniłem na prawdziwe 32,5 i wtedy upaliłem silnik. Obie śruby dwułopatowe na wał M3.

 

Długość modelu: 510mm, Masa bez pakietu 445g (do pakietu 160g dokleiłem 20g do komory zalewowej aby wstawała z pleców). Wyważyłem "odwracanie się" ślizgu z pakietem 3s2200 na burcie.

 

W miarę możliwości chciałbym pływać na pakietach 3s 2200 (ok 160g)  lub 2s 4800-5200 (ok 260g, mieszczą się do kadłuba bez problemu), które użytkuję standardowo. 3s preferowane - mam ich najwięcej, jak się nie da to trudno.
 

Proszę o pomoc w doborze napędu (a może ktoś ma jakiś na zbyciu - chętnie skorzystam). Chciałbym ślizg ożywić w miarę niewysokim kosztem - zapędów zawodniczych nie mam, no chyba że załapię bakcyla (będzie w kolejce do odczekania, bo ostatnio "chwyciło" mnie zboczenie f3f).

 

Z tego co pooglądałem na internetach (ale dobrych adresów nie znam) to większość napędów było na 2S i stąd pytanie czy te duże pakiety ważące 260g można użyć, ewentualnie jak to sprawdzić (mogę dołożyć odpowiednią masę w miejsce silnika i sprawdzić czy nie będzie tonęło w wannie - tylko jaką)?