modelmaniak Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Wczoraj popsuł mi sie telewizor... Był na gwarancji do wczoraj... Aby nie stracić gwarancji napisałem maila do mediamarktu: Witam W dniu 2007-03-03 uległ uszkodzeniu zakupiony w Państwa firmie telewizor PHILIPS PT 8520. Urządzenie zostało zakupione w dniu 2006-03-04. Dostarczenie urządzenia do Autoryzowanego serwisu lub do Państwa jest dzisiaj nie możliwe z powodu zaistnienia usterki po godzinach otwarcia w.w placówek. Po wystapieniu usterki zadzwoniłam pod wskazany w karcie gwarancyjnej numer telefonu i nagrałam wiadomość o awarii sprzetu będącego na gwarancji na automatyczna sekretarkę. Proszę o uznanie moich roszczeń gwarancyjnych. W odpowiedzi: Your message To: Kielce@mediamarkt.pl Cc: Subject: Zgłoszenie naprawy gwarancyjnej Telewizor Philips Sent: Sat, 3 Mar 2007 22:38:55 +0100 was deleted without being read on Mon, 5 Mar 2007 20:57:16 +0100 SZOK! Powinni sobie skreślić to "NIE" z plakatów...
pleses Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Tam między "nie" a "dla" jest przecinek - nie doczytałeś? ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.